Monday, February 22, 2010

Blue

22 minusgrader, migrän och en hund som vägrar gå på marken för att han fryser så om tassarna. Det är ytterst svårt att känna sig chic och välklädd i denna snöstorm. Jag tittar förälskat på mina vackra burberrykappor i elegant ull men ser mig själv gå ut genom dörren i något som mest är stort, varmt och bylsigt. Och jag har halkat alltför många gånger nu och fått ont i svanken på grund av detta - att jag väljer mina bastanta curlingkängor ett par veckor till.

(shirt Acne & bag: Louis Vuitton)

4 comments:

  1. Du är snygg som få trots migrän. Jag hoppas, hoppas, hoppas att du ska få slippa värken.

    Puss gumman

    ReplyDelete
  2. Fast du ser fantastisk ut på bilderna! Kram från Cilla

    ReplyDelete
  3. Snyggt som vanligt, Inte kul med migränen vet ju hur det är suck ta hand om dig min fina vän KRAM

    ReplyDelete
  4. Vilken snäcka du är! Hittade precis din blogg- mycket trevlig läsning och vackra bilder. Helt i min smak!
    Krya på dig från migränen.. vet hur det är.. Usch och fy..
    /Nathalie

    ReplyDelete