Thursday, February 18, 2010

Brighter

Being freshly springblond feels so much better ...

9 comments:

  1. Åh så fin du är! Jättesnyggt blev det!

    Vacker sjal har du också.

    Puss & Kram

    ReplyDelete
  2. Passar dig du är så snygg som den du är blond!!!
    KRAMISAR

    ReplyDelete
  3. Du ser helt smashing ut, som vanligt! Riktigt fin färg. KRAM Lotta

    ReplyDelete
  4. Hej Stina! Äkskar din blogg och har följt dig länge! :) Vill bara tipsa dig om min sida! :)babyboots.blogg.se , jag har börjat sälja UGGS liknande boots till bebisar i åldern 0 - 1,5 , jätte söta! Du får gärna länka från din blogg till mig, vi kan även köra en tävling på din blogg om du vill där vi lottar ut ett par valfria boots från min sida! :) Hör görna av dig!

    babyboots.blogg.se

    babyboots@hotmail.se

    Kramar Emma

    ReplyDelete
  5. Vårfräscht och vilken snygg sjal!

    Ha en underbar fredag. Kram.

    ReplyDelete
  6. Jättefint! Jag är också sugen på att gå tillbaka till mitt blonda. Gjorde håret mörkare i höstas men nu när man längtar sig vansinnig efter solen längtar jag även efter mitt ljusare hår.

    ReplyDelete
  7. You are beautiful, inside and out! :)

    Ville bara kika in och önska dig en trevlig fredagskväll och en mysig helg! Kram/Nicky :)

    ReplyDelete
  8. Ingela: Tack hjärtat. Ja, en midnattsblå/grå slank också hem i Paris.

    Sanna: Tack andra hjärtat.

    Lotta; Tack kära du!

    emma: Kul idé. Men jag har ingen bebis men om någon klämmer ut någon snart ska jag minnas din sida!

    Nina: Tack!

    Cecilia: Ja, det är något besynnerligt med blont, it makes everything more fun!

    amanda: Vad snällt sagt!

    Nicky: Tack detsamma begåvande tös!

    ReplyDelete