Friday, February 5, 2010

Cashmere

Gårdagen var fortfarande en stretig match i att få igenom en mycket viktig sak som skulle generera otroligt mycket inom specifika områden som är viktiga inför framtiden. Jag tror att jag använda min älskade Blackberry konstant i cirka fyra timmar för att, utan att helt ge upp hoppet, försöka få igenom det jag ville. Men. Tillslut insåg jag att det var fredagkväll och att ödet inte alltid går att styra. Förmodligen finns det en mening med att det kanske inte riktigt blir som jag vill trots frenetiskt kämpande. Så slutligen spenderades så kvällens sista timmar framför serien Big Love med en och annan chokladbit. Mycket trevligt.

Nu blir det en spontanlunch på Sturehof.

(Cashmere dress: Diane von Furstenberg.)

3 comments:

  1. Vart har du köpt ditt fina halsband och vad står det? :)

    ReplyDelete
  2. Vilken fin tatuering! Kan du inte visa en bättre bild på den?

    ReplyDelete
  3. Anonym: på Kabbalacentret i San Diego, det är hebeiska och står för "unconditional love" = villkorslös kärlek,

    Ullis: Ja, den är mycket fin. Det finns tydlig bild på den om du går tillbaka till november eller december förra året.

    ReplyDelete