Thursday, February 4, 2010

Pattern

I en himmelsblå skjortklänning med leopardmönster har jag så spenderat denna dag med en och annan motgång. Men motgångar har jag lärt mig med åren är till för att lära sig att inte flippa ut och oroa sig för mycket - helt enkelt för att lära sig att det förmodligen inte är så farligt som det känns vid första anblicken. I mitt fall handlar det om något mycket fantastiskt och spännande som helt plötsligt kanske inte ska inträffa och det ger mig trista känslor i magen samt en och annan bitter tanke. Men nu i kväll har jag som vanligt tagit mig i kragen och tänkt att det är ju tokigt att sörja över något som jag inte ens fått vara med om. Det är som att gråta över mjölk som inte ens är utspilld. Eller nått.

(dress: Acne, belt: Dolce & Gabbana: mood: Getting better).

3 comments:

  1. 101 damations,correction, 4 dalmations,beautiful colors

    ReplyDelete
  2. Jag imponeras, inspireras och insuper vad du säger. Var får du din styrka och glädje ifrån?
    Hoppas du får en bra helg!

    ReplyDelete