Monday, February 8, 2010

The ring

Meet my indescribable beautiful ring.
Yves Saint Laurent

13 comments:

  1. åååå den er så nydelig! Har lyst på den selv, men er så usikker på størrelsene!

    ReplyDelete
  2. Vilken Otroligt vacker ring!!!!
    och turkos som är såå vackert.
    KRAM

    ReplyDelete
  3. WOW! Så riktigt, riktigt snygg! Paris? KRAM

    ReplyDelete
  4. Älskar'n! Fint med röda naglar till.

    ReplyDelete
  5. Jag skojar absolut inte.. sorry, om jag ställt samma fråga, men jag ringde in till butiken och undrade om dem hade en väska som heter Alma och det visste knappt vilken väska jag pratade om så det var just därför som jag jag skrev till dig ännu en gång.. var en aning förvirrad

    Kram

    ReplyDelete
  6. Ett riktigt samlarobjekt! Den måste ligga dig varmt om hjärtat!

    ReplyDelete
  7. Superfin! Kram Cilla

    ReplyDelete
  8. Jättefin verkligen!!!! Får man Fråga var du har köpt den?

    Kramar/Nicky :)

    ReplyDelete
  9. åååh skulle köpa den på nap men den va slut där... vart har du skaffat din?? du är bäääääst... kram anette

    ReplyDelete
  10. Nicky & Anette: Visst är den helt magisk förtjusande! På Yves saint Laurent.

    ReplyDelete
  11. It is beautiful. May I ask you where you bought it?

    ReplyDelete
  12. Love it ! ;-)

    http://www.snowblackblog.com/

    ReplyDelete