Tuesday, February 2, 2010

Rock'n'roll

Budapest mars. Paris again in april. Monaco may. Love it!

11 comments:

  1. Vilken fin bild på dig Stina, Vacker!!

    ReplyDelete
  2. Hej Stina!

    Gud vilken snygg tröja! Vart har du köpt den? och finns den kvar? :)

    Tacksam för svar!

    Mvh
    Isabel

    ReplyDelete
  3. Hej Stina!

    Du vet den här väskan du lade upp från LV häromdagen den svarta nya väskan.. som både finns i rosa.. tycker du att den rosa är fin eller tycker du att den är allt för barnslig? jag menar rosa är ju fint men kan vara lite fjortisaktigt om man vill se glammig ut har ialf sett rätt så många ha den.. vad tycker du? vill gärna höra din åsikt :) skulle uppskattas!

    ReplyDelete
  4. Stina, vad tycker du om denna Louis Vuitton väskan som heter Speedy 35? Skulle du kunna tänka dig att ha en sådan väska? eller är det allt för oglammigt jag menar många vid 12-15 åringar går ju runt med sådana ser så oglammigt ut.. vill gärna höra din åsikt ang detta med :)

    Hoppas att du svarar på dessa två frågor :)


    Mvh Isabel Cruz

    ReplyDelete
  5. Jättefin bild på dig och snygg topp!

    ReplyDelete
  6. Anonym: Tusen tack, ser lite sliten ut dock efter 9 timmars intensivt arbete. Kram stina

    Izabel: LV speedy har jag också fast i Damier Azur. Jag skulle inte köpa den i LV:s vanliga monogram men varför inte i Damier i brunt - den är praktiskt och blir betydligt mer elegant.
    Nej, jag skulle inte rekommendera en Alma i rosa, tror du tröttnar på den och det blir lite Paris hilton över den. Aubergine-kulören är mycket mer sober.
    Lycka till.

    Relove: Tack! Och jag grämer mig fortfarande över din röda Sonia Rykiel-kofta, ta in mer från henne!

    ReplyDelete
  7. Vilken härlig vår du har framför dig, underbara resor!
    En fråga bara, har du självfall i ditt hår? Det blir så snyggt fall även när du har en enkel tofs. Vad långt det har blivit förresten!
    Hoppas du njuter din fria onsdag så mycket du kan. KRAM Lotta

    ReplyDelete
  8. Lotta: Hej kära du, jag har mycket självfall men den där lite vågen du ser i tofsen beror nog mest på att jag nästan alltid har en låg knut när jag arbetar och när jag släpper ut håret - ja, då blir det en liten fjong på det. Kram

    ReplyDelete
  9. Mer Sonia Rykiel är på ingång, bland annat en snygg topp/tröja och en jättefin klassisk skinnväska av lite större modell :)

    ReplyDelete
  10. Butterflies are free !!
    Freedom has no price,enjoy to the hilt.

    ReplyDelete
  11. Oforskamt snygg, men framforallt feminin troja!:-)

    ReplyDelete