Sunday, February 21, 2010

The storm

Becca och lilla fröken Edie (vithårig chihuahua) kom förbi och hälsade på mig och Tiger i mitt yrsliga migränkoma och vi åt enkla äggsmörgåsar med stekt kalkon. Det kändes betydligt bättre där en stund under kodeinets inverkan på nervcentrum men nu är vi tillbaka på ruta ett igen med gräslig värk. Det förbaskade snöovädret har hindrat syrran från att dyka upp då ingen kollektivtrafik kommer fram. Det var oerhört trist. Hade sett fram emot en systerkväll under täcket. Jag hoppas mina röda ögon lägger sig tills i morgon. I morgon ska allt bli bättre.

The Storm.

3 comments:

  1. Håper du snart blir bedre =) Klem

    ReplyDelete
  2. Stackars dig söta Stina!!!! :( Hoppas nu att värken släpper fort !!

    Varma kramar! Nicky ♥ ♥ ♥ ♥

    ReplyDelete
  3. Hej Stina,

    Hoppas att du mår bättre idag? Jag tycker att du ska gå och ta en lugn skön hotstones massage.
    Då kanske din huvudvärk släpper.
    Jag har själv en kraftig whiplash som ger mig fruktansvärd värk. Vi får hoppas att våren kommer snart, så slipper man gå och frysa hela tiden. Tack för dina underbara bilder som du lägger ut.
    Ha en bra dag
    Kramar Alexandra

    ReplyDelete