Wednesday, February 24, 2010

Would you?

Understanding each other.

5 comments:

  1. Vilken ljuvlig bild!
    Om jag vill byta? Nä, inte så länge du dras med migränen, stackare... ;)

    ReplyDelete
  2. På tal om migrän: På apoteket finns en nässpray (nämnde den i en tidigare kommentar), den heter Zomig Nasal, och den funkar väldigt bra mot migrän. Men den är lite dyr, så det kan vara bra att försöka få den på recept!
    Hoppas du kommer på något som funkar!

    /Sara

    ReplyDelete
  3. Hej!

    Vet du nagon kram mot spindel hud eller utvidgade blodkarl.

    Hur gar snacket om dessa produkter.

    Finns det nagot intresse for de har kramerna.

    Vilka marken rekommenderar du. I sa fall varfor.

    Vore tacksam for svar.

    A och V.

    ReplyDelete
  4. Det skulle vara så otroligt nyttigt att byta liv med någon för en dag. Men fina Stina, jag tror inte jag skulle byta med dig utan kanske titta lite längre bort. Jag skulle vilja ge en utstött fattig själ chansen att få komma till ett varmt hem, underbara barn och en massa mat. Och jag tror att jag skulle lära mig mycket om mig själv om jag fick leva ensam på gatan. Så visst skulle vi alla behöva gå utanför vårt eget skinn lite då och då, det skadar inte!
    Ha en underbar kväll. KRAM Lotta

    ReplyDelete
  5. Sara & Lotta: Nej inte mitt, det var mer en tanke som menar att man ska gå en mil i en annan människas skor innan men helt kan förstå henne/honom.
    Mitt liv är kantat med värk för tillfället så det är inget vidare men det är en viktig tanke. Kram stina

    Sara: Jag har testat den fast starkare då jag fick den på recpt. Den gjorde dessvärre inget åt migränen men däremot spydde jag mer än vanligt vilket inte kändes speciellt trevligt. Tack ändå.

    AV: Förstår inte riktigt frågan, men det finns ingen kräm mot ytliga blodkärl, däremot kan man göra en behandling på en medicinsk klinik mot dem. IPL om de är i ansiktet coh sprutbehandling om det är på kroppen.

    ReplyDelete