Sunday, March 7, 2010

Cake

Britta tårta (cake). Best cake ever.

8 comments:

  1. Stina! Älskar din blogg. En liten fråga dock, du som är så chic, har du koll på hur mkt en ny chanelväska kostar?

    ReplyDelete
  2. Anonym: Vilken utav dem? Det finns tusen modeller. En normalstor 2.55_a kostar mellan 17.000-24.000kr ungefär. Jumbon något mer. Det spelar stor roll vilket skinn du väljer och vilket material över huvudtaget. Är det en tex en Cambon du är intresserad av ligger priset runt 17.000kr-20.000kr beroende på vilken storlek du väljer. Men du kommer sällan under 17.000kr för en Chanel. Det har jag aldrig gjort i allafall och Chanel håler generellt betydligt högre priser än övriga designers. Förutom Hermés som alltid är svindyra. Lycka till!

    ReplyDelete
  3. Bor du själv nu med Tiger? /S

    ReplyDelete
  4. Hej igen Stina,
    fick du mina (något förvirrade) mail?
    Vill bara försäkra mig om att de kommit fram.

    Mvh,
    Sophie.

    ReplyDelete
  5. står ni i adotptionskö eller har ni gett upp tanken på barn? Jag frågar eftersom jag själv står i kö nu efter misslyckade IVF´er. Det känns helt ofattbart att jag snart får en liten bebis hem. På mig hittade dom inget fel och inget på min man heller. Tydligen är vi inte kompatibla helt enkelt./S

    ReplyDelete
  6. Har du receptet på den smarriga kakan? blev jättesugen på att baka en till helgen! :)
    Älskar din blogg!

    /Sofia

    ReplyDelete
  7. S: Nej, inget av det. Vi lämnade hela barngrejen för ett tag. vi får se vad som händer. Underbart för er!

    Sofia: Bra tips! Ska genast be om det.

    ReplyDelete