Wednesday, March 31, 2010

Casual

Påsk ligger inför knuten och jag är långledig fram till tisdag men förkyld. Jag har mycket att göra och många tankar att försöka reda ut vilket jag tänker låta tiden hjälpa mig med. Det bästa med att veta att universiella ting som law of attraction och själateknologier som Kabbalah fungerar är att jag känner mig så säker på att allt i slutändan löser sig till precis det bästa. Jag känner starkt att vardagen kommer vara smidig och bekväm tillslut, framtiden kommer vara fyllt med fantastiska upplevelser och alla möjligheter kommer komma som pärlorna i ett radband. Jag tackar min intellektuella nyfikenhet beträffande allt som kan utveckla människan - för att jag har lärt mig att hantera många av tankarna och också vet hur just de, tankarna, kan bemästras och skapa mitt eget öde.



(shirt: Ralph Lauren, skirt: Chloé & belt: Salvatore Ferragamo)





2 comments:

  1. Haha, jag är klädd nästan identiskt idag, fast med långa jeans istället och en randig Ralph...
    Egentligen vill jag bara tacka dig för att du har öppnat mina ögon för the Secret och Kabbalah. Jag VET att allt löser sig till det bästa tillslut och att det inte är någon idé att oroa sig eller fundera en massa på det. Det ordnar sig, det gör det alltid. KRAM och krya på dig.

    ReplyDelete
  2. Stina, kan du rekkomendera Jan Marini hud produkter till en väldigt känslig små knottrig hud? Min hud är lite "blocked" eftersom jag har användt creme de la mer på kvällen, och den är alldeles för dryg för kvällen. Det resulterade att jag fick knottrig hy! kan J M produkterna hjälpa till att förbättra knottret?

    bästa,

    isabel

    ReplyDelete