Tuesday, March 16, 2010

Details

Den största överraskningen beträffande Budapest är att nästan alla är så vältaliga inom engelska och att deras känsla för detaljer och service är riktigt utöver det vanliga. Något som jag givetvis kom att uppskatta mycket. Jag var också förvånad över hur internationell känsla jag fick i staden och att utbudet av makalösa restauranger var så stort. Därutöver har jag och min väninna Peppi, som jag besökte staden, med kommit överens om att kvalitén överhuvudtaget på vänlighet och diverse andra trevliga nödvändigheter - var absolut top notch. Förutom taxin då som utöver allt hade samma prisklass som i Sverige vilket var lite surt då vi spenderade ungefär halva vår tid flängande fram och tillbaka i dessa motordrivna fyrhjulingar mellan restauranger, massager, ganska bristfällig shopping, och barer.

3 comments:

  1. Hej! Jag undrar.. Har du gjort något med dina læppar? Dom ær så sjukt snygga!! Ska gjøra nånting med mina om en stund, dom ær så små och smal. Du har typ mina "drøm læppar" om man kan sæga så.. Aja hoppas på svar:)

    ReplyDelete
  2. Vackra bilder (som vanligt), Budapest kan nog vara en mycket intressant stad. Tror dock inte att jag själv känner mig så lockad dit, inte just nu. Men jag hoppas att DU känner dig nöjd med din resa och att du är frisk och kry igen. KRAM Lotta

    ReplyDelete
  3. Nora: Ja det har jag. Jag har själv fyllt dem med Restylane under åren. Välkommen till kliniken 08 441 81 48

    Lotta: Jag skulle nog kunna tänka mig att åka tillbaka - fast på sommaren. Då tror jag staden lever upp desto mer. Kram

    ReplyDelete