Thursday, March 4, 2010

Emotions

Befriad från migränen löpte livet på som vanligt med underbara patienter (det går sjukt bra nu) och en tv-inspelning som jag kommer berätta mer om sedan när den sänds. Jag kände livets befriande renhet när värken sakteligen försvann från huvudet på mig och jag fann mig själv verkligen njuta av dagen och uppskatta livet. Kvällen borde spenderats med utsökt mat på Vassa Eggen tillsammans med några romvänner men vuxen som jag är måste även ibland roliga ting avböjas för vila och ro när kroppen är svag. Snart är jag mig själv igen och då jäklar!

(cardigan: Glitzy.se)

8 comments:

  1. Underbart att läsa att skiten har släppt nu!

    Puss

    ReplyDelete
  2. skönt att huvet känns bra nu...vad snygg du är i koftan. längtar efter att få komma till dig:)
    kram

    ReplyDelete
  3. Hej Stina,

    Jag vill så gärna boka en tid hos dig på kliniken, men tycker att det känns lite pinsamt eftersom jag älskar din blogg :)
    Vad ska jag göra?
    Skönt att du mår bättre men migränen.
    Kramar Alexandra

    ReplyDelete
  4. Hej stina. Har en fråga, har en ganska hög (stor) panna finns det något man kan göra åt saken någon behandling eller så?

    ReplyDelete
  5. Hej fina Stina!

    Det finns ju en hel del flourtabletter dock undrar jag vilken du använder vad heter den? Skulle du kanske kunna kopiera en bild från google och visa den du använder? Skulle uppskattas! :)


    Ha en fin kväll! /Izabel

    ReplyDelete
  6. I know I should comment the cardigan but I love the colour of your lips :D

    ReplyDelete
  7. Alexandra: Nämen nu får du skärpa dig! Du är hjärtligt välkommen. 08 441 81 48

    Eva Ana: Thanks dearest! I love it to!

    ReplyDelete
  8. Izabel: Fluodent - just nu med laktits och mintsmak.

    ReplyDelete