Saturday, March 20, 2010

Girlfriend

Efter att ha spenderat en timme med min älskade Taru på BBM (Blackberrys interna messengersystem), och med vetskapen att hon sticker jorden runt seglandes med mannen hennes under ett och ett halvt år - verkar det inte bättre än att jag måste spendera delar av sommaren i Barcelona innan de åker ut på havet och dessutom redan nu planera nyår på något exotiskt ställe i karibien där vi alla helt enkelt tänker fira in det nya året. Skit. Vilken otur jag har ...

(us, last year in BC )

4 comments:

  1. Råkade radera kommentarerna i stället för att publicera dem ...

    Men några svar: Nej jag har inte varit i Dubai med Taru. Och tack för att ni gillar min blogg!
    /stina

    ReplyDelete
  2. Vilka otroligt vackra bilder i alla inlägg! Så fina! Jag tror du har talang för det där med foto...

    XXX

    Sara på Korsika

    ReplyDelete
  3. Hur ordnade du BBM på din Blackberry? Jag begriper inte hur jag ska göra. Tacksam för svar.

    ReplyDelete
  4. Malin: Lång historia som var mycket knepig med med 3's hjälp och guden från blackberry.com så gick det tillslut. Lättast är om du ber någon som redan har en BB om hjälp.

    Lycka till!

    ReplyDelete