Wednesday, March 24, 2010

Jeans

Jag är överlycklig över att finelly hittat ett par jeans som inser hur en normalviktig kvinnas kropp är formad. Ja, jag har rumpa, ja jag har lår - och ja, de behöver plats och oftast är midjan mindre än rumpinnehållet ... Faktum är att de flesta jeans får jag inte ens in mina lår i, vilket förmodligen hade varit en katastrof om jag var 22 år men för mig idag mest talar om för mig vilken skev bild fabrikörerna/designerna har på hur en kvinnokropp är skapad. Och får jag i låren och rumpan är midjan nästan alltid gigantisk och syr jag in midjan blir det en redig 80-talsrumpa och det är ingen hit alls.
Men dessa sitter som en smäck och är sköna mot huden och vackra för konturerna längs kroppen. Märket är Joe's och jag beställde dem från USA.


7 comments:

  1. Såå snygga och äntligen ett märke som görs efter hur vi ser ut och inte hur DOM tycker vi ska se ut!
    Säljs det i Sverige??
    är du hemma??ledig?? jag är hemma med sjuk lillskrutta så ring om du har tid
    KRAMISAR

    ReplyDelete
  2. Dom sitter verkligen perfekt! Snygga jeans! Kram Lotta

    ReplyDelete
  3. Kan tipsa om att Gina tricots jeans faktiskt passar den kroppsformen bra och även replay...

    ReplyDelete
  4. Ginas jeans är tajta som någon tipsade om, men jag har liknande kroppsform och Citizens of Humanity har perfekt passform :)

    ReplyDelete
  5. perfekta ju! vad heter modellen?

    ReplyDelete
  6. Sitter verkligen supersnyggt på dina fina kvinnliga former! Får man fråga vad modellen heter..?

    ReplyDelete