Thursday, March 11, 2010

Versityle

Love it, love, it, love it. Den tjocka merinoullen och cashmeren beblandar sig som en varm famn mot min hud och jag är säker på att den kommer utföra fantastiska konster som min partner-in-crime uppe i luften i morgonbitti när jag återigen tar mig till äventyren, livsspralligheten och den outforskade kulturen. Middagsreservationer är bokade, massager likaså och kameran är laddad. We'll have a great time!

Jag packar till den här.

(poncho/shawl: Burberry, belt: Salvatore Ferregamo & sunglasses: Grandmas old one.)



4 comments:

  1. Önskar sig en fantastisk resa!

    Puss

    ReplyDelete
  2. Hej söt! :)

    Jag gömde säga/skriva att din shoppinglust får du mättad på Andrasy ut (Andrasy väg) :)

    Ha en underbar resa!!!! Kramar/Nicky ♥

    ReplyDelete
  3. Ciao bella Stina,

    Du är så fruktansvärt snygg. Älskar din stil. Tantissime baci

    ReplyDelete
  4. Ingel och Nicky: Thanks!

    Paolo: Nämen vad glad jag blir!!! bisou!

    ReplyDelete