Monday, April 5, 2010

Mirror

sister love


5 comments:

  1. hej stina... vet ju att du också har problem med huvudvärk och migrän... migränen har jag kämpat med i flera år... men nu har jag börjat få ¨stark vanlig huvudvärk¨varje dag... vad tar du för medicin? för tycker all migrän/värktabletter är för svaga och hjälper inte alls ibland.... kramar tilda

    ReplyDelete
  2. Vilka underbara ord, har själv inga syskon men har önskat mig en syster hela livet. Har dock två döttrar som är födda tätt och jag hoppas innerligt att de får samma nära relation som du och din syster har!
    kram

    ReplyDelete
  3. Lisa: Dito my love

    Tilda: Relpax mot anfallen, Topimax ibland regelbundet (epilepsimedicin som tas profylaktiskt) coh Treo Comp mot värken. Stackars dig, jag vet hur det är!

    Sara: Det är du som bestämmer, få dem att inse vilken gåva en syster är.

    ReplyDelete
  4. Jag försöker tala om det för dem varje dag, hur värdefullt det är för dem att ha varandra och att de måste älska och stå bakom varandra hela tiden för i slutändan kommer vi (deras föräldrar) dö och vänner/pojkvänner kan komma och gå men de två kommer för alltid vara systrar. (just det där sista kanske jag inte säger, de är lite för små än :-) )

    ReplyDelete