Tuesday, April 20, 2010

Mum and me

Ja. Så visualiserar jag mig på ett flyg till Paris nu på torsdag för jag tänker minsann inte acceptera att någon förbaskad aska sätter stopp för en tripp till en av mina absoluta favoritstäder. I allt flyttkaos skulle det sitta oerhört fint att få komma bort från tillvaron lite grann och bara spatsera bland vacker arkitektur och äta goda middagar sent in på natten medan eiffeltornet vackert lyser som en stjärna från hotellet vi ska bo på.
It's a sight for sore eyes - indeed ...


(Milano 2008, Bulgari Hotel - mum and me)


4 comments:

  1. Jag håller tummarna att du kommer iväg
    och hoppas fortfarande på att din mamma ska börja blogga
    Jag vill se fler i min ålder

    ReplyDelete
  2. Självklart ska du komma iväg vännen
    och hoppas att du får en underbar resa!!!!
    Ta hand om dig
    KRAM

    ReplyDelete
  3. Vad lika ni är! Lika vackra..
    Jag väntar på besked om nästa flyg till Nice, mitt ställdes in i morse. :(

    ReplyDelete
  4. Jag håller tummarna och visualiserar att vi båda kommer iväg i helgen. Skulle ju åkt i måndags men fick såklart boka om.

    ReplyDelete