Wednesday, April 28, 2010

Mums day

Så var mammas superstora 55-års dag avklarad. Hon fick en klassisk vacker Burberry-trench från mig i svart som hon blev väldigt glad för vilket värmde mitt hjärta. Efter en god, pratsam middag och några coctails fick hela familjen den spontana idén att vi borde boka en resa till New York om bara några veckor så sista timmarna spenderades framför datorn med jakt på en resa. Vi riktade in oss på Midtown och några härliga hotell i det området. Nu får vi se om det blir dit kosan styr eller om vi kör lite mer bekväma Europa för några familjedagar tillsammans.

9 comments:

  1. Vad gulliga ni verkar vara i din familj! Påminner om min, jag har också en yngre syster och mina föräldrar är fortfarande gifta, efter 35 år :-)

    ReplyDelete
  2. New York med familjen låter ju alldeles underbart. Det tycker jag att ni ska slå till på.

    ReplyDelete
  3. Vilken underbar present
    jag önskar att du kunde få din mamma att börja blogga
    Det finns inga i min ålder

    ReplyDelete
  4. Ni verkar vara en sån härlig familj. Du verkar ha en underbar relation med din mamma..önskar jag hade min mamma vid liv fortfarande.

    Kram :)

    ReplyDelete
  5. Hej Stina!
    Tack för en underbar blogg.
    Vad är det för glasögon du bär på bilden, gärna modell och märke? De är oerhört klädsamma.

    ReplyDelete
  6. Martin: Jag visste inte att du mist din mamma, du som är så ung ... Det ryckte till som en sten i mitt hjärta. Tänk vilken fin ung mandu blivit ändå. Hade hon levat hade hon varit mäkta stolt! Varm kram stina

    Anonym: Dolce & Gabbana, dessvärre 4 år gamla ...

    ReplyDelete
  7. Tack Stina, vad söt du är :)

    ReplyDelete
  8. Härligt kort på dig och din fina mamma!

    ReplyDelete
  9. Vad härligt och fint med familj. Mina föräldrar hade också varit gifta i närmare 30 år, tills för ett halvår sen då min pappa gick bort. Längtan efter en återigen hel familj är stor men man får finna nya sätt att leva.

    Hoppas att resan, var den än bär av blir härlig!
    Kram

    ReplyDelete