Friday, April 30, 2010

Off

Dear readers!
See you after the weekend.

4 comments:

  1. Hej Stina!

    Har du hört talas om solpiller man kan ta för att man skall få en bättre effekt på brännan när man väl åka utomlands den heter tydligen MAXOSOL och skall tydligen ge en finare bränna som varar längre så att man inte flagnar på en gång..
    låter väldigt intressant men dock är jag lite osäker på produkten ifall den kan vara farlig eller om den nu inte är så pass användbar vad tycker du om detta? Skulle järna vilja göra din variation om du nu hört talas om de solpiller man kan använda..


    Skulle uppskattas enormt om du svarade på denna fråga och skrev ner vad du tycker om detta och om du nu inte har en aning om produkten så vill jag gärna höra din variant om du nu själv skulle kunna testa att använda dessa solpiller..


    Mvh Denise

    ReplyDelete
  2. Har just hittat till din blogg och - oj, så mycket inspiration! Blev särskilt nyfiken på varifrån den svarta blusen i inlägget "Black" (15 april) kommer från? Och så blev jag intresserad av vad din inredare har gjort, ser väldigt bra ut det man kan se i dina foton! Vem är dte som du har anlitat? Och tack för inspirationen!

    ReplyDelete
  3. Stina! Jag har läst din blogg i något år nu och gillar - som säkerligen de flesta av dina läsare - blandningen av djup och yta. Så till min försiktiga undran, eller fråga. Jag vet inte. Jag vill inte att du skall ta detta som en taskig kommentar, utan mer en förfrågan? Jag tilltalas starkt av hur du skriver på svenska, jag tycker verkligen om ditt språk. Så därför undrar jag varför du har gått över till att skriva en del på engelska? Det är helt förståeligt att du inte har samma driv och grammatiska korrekthet när du skriver på engelska och jag har all respekt för det. Jag tycker dock att det är lite synd när din poäng kommer i skymundan av felskrivningar eller språkfel. Det kanske bara är jag som hakar upp mig, jag vet inte. Jag är den första att uppskatta hur viktigt engelska som språk är, men jag är också den första att skriva under på hur vackert svenska är. Och jag tycker att du har en fin ton och bra vokabulär på svenska. Hm. Åter igen. Vill poängtera hur mycket jag tycker om din blogg och vilken bra människa du verkar vara. Förlåt om du på något sätt tagit illa upp. I vilket fall, fortsätt blogga!

    ReplyDelete
  4. Denisa: Ja dessa tabletter innehåller Betakaroten som kickar igång pigmentcellerna. De är mkt bra att ta innan man ska resa för en naturligt mer gyllene färg. Men glköm inte solskydd. Minst 30

    Sodia: Monroe. Inredarens grejer har du inte sett ännu för de är inte klara alls. Men bilder kommer i sinom tid. Hon heter Cecilia och är grym! Vill du ha hennes nummer, hör av dig.

    Lisa: Ingen fara på taket. Jag vet att jag egentligen är urusel på att stava korrekt på engelska trots att jag faktiskt, trot eller ej, pratar mer eller mindre obegindrat flytande. Varför jag ibland skriver på engelska är för att jag har så många internationella läsare och för att jag tycker att det ibland låter bättre att säga saker och ting på engelska. Jag ser det också som en chans för mig att få öva på min skrift.

    Sorry för felen i texten men ibland måste man se förbi de små molnen för att se solen.
    Varm hälsning
    stina

    ReplyDelete