Wednesday, April 21, 2010

Paris ... soon ...

Nej. Ibland måste förnuftet styra över begären. Jag kommer förmodligen på planet till Paris i morgon, men risken finns att jag blir fast i Paris på söndag (vilket enligt mig hade varit en fantastisk situation) men mina patienter hade nog blivit mäkta glada över att komma till kliniken med mig fast in the city of love, eating a croissant or two. Så nu är resan ombokat till om två veckor. Må så nu alla naturkrafter och universiella energier arbeta tillsammans så att vi world enjoyers kan börja nyttja vår vackra jord igen. Att resa är för mig att andas. Och jag behöver luft under mina vingar. Typ nu.

(Paris, 2010/jan)



5 comments:

  1. Äsch, trist att resan inte blev av NU. Vet ju hur mycket du sett fram emot den. Men att inreda nya lägenheten kanske kan skingra tankarna en stund och få tiden att gå?

    Puss finaste

    ReplyDelete
  2. Hei fine du!! Nydelig bilde!

    Husker for en tid tilbake at du anbefalte en Aloe Vera man skulle drikke hver morgen. Har du en link til nettsiden hvor man kan kjøpe det?

    Klem Mia

    ReplyDelete
  3. Du kan ta en resa med mig till Göteborg på söndag ;)
    KRAM

    ReplyDelete
  4. Hej Stina!
    Klokt beslut av dig att skjuta upp resan, inte kul att sitta fast. Min hemresa har blivit uppskjuten pga vulkanen, inte kul. Har fått avboka en tid på klinikken som jag verkligen har sett fram emot, men jag hoppas jag kan komma dit när jag vet när jag kommer hem.

    Lycka till med allt det nya du har runtomkring dig nu. Beklagar att du och maken har separerat, men jag hoppas ni båda klarar er fint ur det svåra en separation ändå är.
    Hälsningar
    Christina

    ReplyDelete
  5. Ja, för det var ju så hemskt längesedan du var utomlands ju. ;-)

    ReplyDelete