Monday, April 5, 2010

Plans

Tack gode Gud för att jag är så förutseende och mitt i allt sett till att
jag har detta att se fram emot inom extremt kort framtid.
  • Resa till Monaco som sker på torsdag den här veckan.
  • Ny, fantastisk trench från Acne som beställdes i en dyster minut under påskhelgen.
  • Ett stort och mäktigt köp som jag hoppas går igenom till min fördel.
  • Förmågan att läsa utsökta tankar från den här underbara sidan.

(photo: sunny day at the beach - Barcelona 2009/nov)

8 comments:

  1. Hej Stina,
    Vad härligt det låter. Monaco är fantastiskt så här års :)
    Jag tog min mod och ringde kliniken, så nu har jag en tid hos dig den 15/4.
    Det ska bli så kul att få bli lite vår snygg.
    Hoppas du får en underbar resa. Tack igen för din härliga blogg.
    Kramar Alexandra

    ReplyDelete
  2. Tack för en fantastisk blogg. Det verkar som du har det tungt för tillfället och man inte hör inte så mycket om din man? Har ni separerat? Hoppas inte du tycker det är en alltför personlig fråga? Kram

    ReplyDelete
  3. Alex: Då ses vi då!

    Anonym: Tack för att du läser!

    ReplyDelete
  4. Underbar blogg & underbar trench!
    / Sara

    ReplyDelete
  5. Hej! Tack för en grym blogg

    Jag har blivit inspirerad av dig och vill köpa en kamera. Jag undrar om du rekomenderar din gamla G10 eller den nya EOS som kamera? Är det stor skillnad i svårighetsgrad? Är den ena lättare att ha med sig etc?

    Tacksam för svar.
    Kram / Katti

    ReplyDelete
  6. hej

    ville bara fråga en sak,,eller rättare sagt berätta en sak...
    jag och en vän var på adam och eva kliniken...och dom höll på att diskutera eran klinik..ellipskliniken,,,känner till er för min mamma är en kund hos er och varit det i 8 år...att alla går till eva och adam kliniken för alla b.kändisarna går dit och gör läppförstoringar...och att ni är oseriösa och gör misslyckade behandlingar...jag blev sååå irriterad,,tänkte va fan vet ni!! och ifall ni nu e såååå jävla grymma vrf snackar ni sååå mycket skit om ellipskliniken,,,
    jag ska boka min behandling hos er istället:)
    för deras attityd är kass...
    och undrar vart allt dåligt rykte av er kommer ifrån??
    Kram/Alexandra

    ReplyDelete
  7. Vackra och kloka Stina.
    När du kommer till ett vägskäl i ditt liv där du inte vet om du ska gå till höger eller till vänster. Hur gör du då för att söka efter den rätta vägen?

    Har totalt fastnat i mitten mellan två erbjudanden och det har nu gått till den grad att min ambivalens pinar mig de flesta av dygnets vakna timmar. Kloka du, snälla kom med ett råd.
    Tack än en gång för en fantastiskt bra blogg, som vanligt läser jag den dagligen!

    ReplyDelete
  8. alex: Trist men what comes around goes around ... Jag skulle aldirg nämna en annan klinik i negativt avseende. Det säger ganska mycket om den kliniken skulle jag vilja säga ... Tack för att du lät mig veta.

    Broken: Lyssnar till magkänslan, använder min kvinnliga intuition och ber om tecken och lyssnar sedan till dem.

    Lycka till!

    ReplyDelete