Tuesday, April 27, 2010

Pleasure


Pleasures in life at the moment
  • Enjoying nice chocolate tonight in my sofa. The plate is all emty now, let me tell you!
  • Zurich over the weekend. I'm gonna go for those delicious macarons at the petite bakery again. They are to die for. Indeed.
  • My new supercool Art Deco table from a LA home in the 60/70ths that's arriving very soon.
  • Mums birthday tomorrow. 55 years old. It's quite something. I've bought her the most elegant present ever.
  • More beautiful days like today. I was so amazed! And happy! Warm winds and sunshine are always welcome.
  • Start making plans for the summer. South of France, riviera, Barcelona and Sweden in a pleasant mix. If i can put Ibiza on the schedule - that would be fantastic.
  • Having the day off tomorrow. I love the feeling of freedom.
  • Producing good work like this.

3 comments:

  1. Härligt att höra att du är full of life...trotts separationen. You go girl! Väntar med spänning på att få se glimtar av ditt nya hem. Positiva människor ger MIG inspiration. Ha en faboulous dag! :)

    /Johanna

    ReplyDelete
  2. Härliga och underbart inspirerande ord från dig som vanligt Stina! Har varit utan internet pga tråkiga omständigheter och har därför också varit borta från din blogg ett tag. Det var verkligen ett sant nöje att läsa alla inlägg jag missat och få ta del av din livsglädje igen. Ser också att det har skett en hel del föränringar i ditt liv men att du trots detta har energi nog att sända ut oerhört mkt positivitet till oss andra medmänniskor. Jag har sagt det förut, och jag säger det igen, du är helt enkelt fabulous! Är en livsnjutare men du hjälper mig att ta mig till nästa nivå, helt klart!

    Tackar extra mkt för alla filosofiska, stärkande och livsbejakande inlägg och också för alla fina kabbalahrelaterade inlägg!

    Massa omtanke till dig Stina, hoppas du får en underbar dag, på din lediga onsdag!

    Kram/Mary

    ReplyDelete
  3. Hej! Jag kunde inte lämna en kommentar under ditt senaste inlägg så jag skriver här istället. Din blogg är riktigt bra! Jag har en fråga till dig som jobbar med huden. Det är så att jag skrubbade mitt ansikte med pealing och nu har jag fått som små, små blåsor (?) längst näsvingarna och ned mot munnen. De är knappt synliga men jag är väldigt torr på dessa ställen och det ser inte bra ut när jag lägger på underlagskräm. Huden stramar och jag har nu haft såhär i tre dagar. Jag börjar bli orolig att det inte kommer att försvinna.

    Hur skulle du göra i mitt fall? Mycket tacksam för svar!

    Kramar

    ReplyDelete