Saturday, April 17, 2010

Saturday plans

Smått ensam och övergiven (ja det känns precis så att komma hem till min provisoriska lägenhet med en stol som matbord) bestämde sig jag och den här mysiga tjejen för att ta en hutlös spontanmiddag iklädda vad vi än hade arbetat i. Det slutade med en lugn och pratig kväll på Tures med många trevliga inslag.
Kvällsplanerna för lördagen är sprudlande och spralliga, förhoppningsvis en middag här och därefter väntar spontanitetens härliga öde.

För övrigt är jag tveksam till Acne-trenchen. Färgen är halvrolig, axelvaddarna I love på samma sätt som jag dyrkar Dynastin-känslan jag får ... men jag tycker den känns lite halvdan. Vad tycker ni?



18 comments:

  1. Helt sonika jättesnygg på dig, för att du är en otroligt vacker "High Class Woman Of This Planet".


    Må lyckans solljus skina på Dig.
    Bon Week-End Stina

    Stor Kram _L_

    ReplyDelete
  2. Nej men du är grymt snygg i den. Snyggt utan krage!

    ReplyDelete
  3. Den ar saa nsyg! Men om du vill salja....;)

    ReplyDelete
  4. Det är så svårt att säga för du är snygg i vad du än sätter på dig! Hoppas du får en fin helg. Kram Cilla

    ReplyDelete
  5. Jo nu har jag kikat ordentligt, förutom att du är supervacker så tycker i alla fall jag att även trenchen är grymt snygg! Kram Cilla

    ReplyDelete
  6. jag tycker nog bara att det är burberry som får till det....

    ReplyDelete
  7. Ska du skilja dig med tanke på att du köpt en ny lägenhet? Acne trenchen klär dig förövrigt.

    ReplyDelete
  8. Den är kvinnlig och snygg, men jag hoppas du klipper av det där fodret som hänger under. Det förstår jag inte finessen med.
    /Barbro

    ReplyDelete
  9. Gillar modellen, du klär i den. Den känns klassisk men med fina detaljer. Snygg utan krage.

    ReplyDelete
  10. Du passar i den, den ser riktigt bra ut på dig. Men jag gillar inte att den är kraglös, det ÄR snyggt men jag gillar det ändå inte på nåt sätt. Förvirrande.. eh ;)


    Sofia

    ReplyDelete
  11. Njaaaa....du är grymt snygg som alltid, men trenchen är inte så snygg som ex.vis burberrys...
    /Kathrine

    ReplyDelete
  12. Något trist i färgen.

    ReplyDelete
  13. Trist färg och den gör att du ser äldre ut, lite som en tant.

    ReplyDelete
  14. L: You MADE my day! Tack!

    Cilla: Tack för den riktigt välgrundade synpunkten. Tar in den helt. Varm krma stina

    Barbro: Thank u Jesus för att du känner samma sak! Sy på en underklänningstrasa på den här coola trenchen, jag menar whats the point?! Behåller jag den får min skräddare sy bort den pronto!

    johanna: Japp.

    Burbery-fans: Men jag har ju redan SJU Burberykappor, den klassiska beiga, den klassiska svarta, den varma klassiska beiga, den varma klassiska svarta, tre fantatsiska ullkappor som är helt syunning coh så den jag köpte bara för någon månad sedan som jag ahde på glamiddagen i Monaco. Inte fler Burberry för mig på ett tag. Lite variation måste jag ha ...


    Anonym: Som en tant? Herre min skapare. Mer Botox på mig då med andra ord ... he he ...

    ReplyDelete
  15. Alla: Jag har nu bestämt mig för att behålla den och klippte igår kväll bort den gräsliga chiffongkanten nertill. Nu är trenchen absolutely stunning! Tack för era tips och råd!'

    /Stina

    ReplyDelete
  16. bra att du ska behålla den...du är skitsnygg i den
    kram

    ReplyDelete