Tuesday, April 27, 2010

Sisters

Gårdagen var fyllt med mycket skratt, glädje och systerskap kvinnor i mellan. Jag hade en förtjusande dag tillsammans med mina kära väninnor/arbetskollegor på kliniken med en mycket spännande fotografering som kommer upp för allmänheten snart i kombination med en läsvard artikel som jag eventuellt kommer tipsa er om. Kvällstimmarna spenderade jag med andra lite äldre och mycket spännande kvinnor på Kabbalah-middag. God mat och många spännande diskussioner lämnade mig med en härlig känsla när jag sedan kröp ned under täcket.

2 comments:

  1. Hej Stina,
    har läst din blog till och från länge och blivit mer och mer nyfiken på kabbalah. Finns det några böcker du skulle rekommendera för en nybörjare som vill få fördjupad kunskap i vad som verkar vara ett fantastiskt sätt att förhålla sig till sig själv och sin omvärld?

    ReplyDelete
  2. Anonym: Börja med en superlätt men bra bok "the red string protection" sedan kan du gå över till " the power of you" eller God wears lipstick". Lycka till!

    ReplyDelete