Tuesday, April 20, 2010

Subway

Jag är så tacksam över att ha fått spendera senaste veckorna i en fin lägenhet på Gärdet - men jag är ännu mer tacksam över att få sitta sista kvällen med en stol som middagsbord och så äntligen börja flytta in i min nya lägenhet som förvisso är långt ifrån klar men ändock. Om turen är på min sida sover jag sista natten här i natt och börjar så mitt nya liv i morgon.
Det ska också bli oerhört skönt att få gå till kliniken igen. Tunnelbanan i all ära. Men jag avskyr den.

11 comments:

  1. Lycka till!

    Ser framemot foton pa nya lagenheten!

    ReplyDelete
  2. Hej Stina!

    Gud vad roligt att sätta tänderna i en ny lägenheten. Jag vill också flytta!!! :D Det ska bli så kul att se hur du förvandlar ditt nya hem till ditt alldeles egen. Jag längtar efter att få se resultatet! :)

    Ha en bra dag! Kramar/Nicky

    ReplyDelete
  3. Nicky och Anonym: Jag lovar att visa bilder - dock kommer det ta ca: två månader innan allt är klart då mina möbler specialbeställs och handtillverkas i italien.

    Men jag visar er lite då och då. Jag kommer ha en provisorisk soffa under tiden.

    Det ska bli fantatsiskt kul att få se resultatet själv!

    ReplyDelete
  4. Ska du skilja dig? =/

    ReplyDelete
  5. Nicky: Från butiken DIS och Boheme. Väntar med mycket litet tålamod.

    ReplyDelete
  6. Anonym: Det var någon som undrade om möblerna, allt på dessa två butiker speciallbeställs, måttbeställs och handtillverkas ganska ofta. Inget speciellt - men därför är leveranstiden lång. Trist men sant. Men då får man också något som verkligen passar.

    ReplyDelete
  7. Jag beklagar att du ska skilja dig. Hoppas att du gått "levande" ur händelsen och kan vända det till något gott. Må väl!

    ReplyDelete
  8. Gå till jobbet... hata t-banan. känner igen mig.
    Jag har 25 min promenad till jobbet.. känns för långt att gå. Morgontrött. Var är gränsen på hur lång promenad man borde palla?

    ReplyDelete
  9. Lycka till med flytt, möbler och inspiration!

    ReplyDelete
  10. Katti: 25 minuter, ta och gå varannan dag men aldrig om det är dåligt väder ... det skulle jag göra. Grym vardagsmotion!

    ReplyDelete