Thursday, April 15, 2010

Waiting


Exactly one week left to Paris.
Paris mi amor ♥
(coat: Acne)

6 comments:

  1. Vad härligt Stina, några doser Paris per år behöver man :) Själv åker jag dit nu på måndag för att hämta hem nya vintageplagg till butiken.(hoppas det här problemet med askan lagt sig tills dess!)

    ReplyDelete
  2. Det är inte illa att ha möjligheten att resa och unna sig så mycket som du gör. Härligt.

    ReplyDelete
  3. Cecilia: Vad kul! Då kan man förvänta sig lite nyheter snart då, säg till!!!

    Anonym: Ja, jag är evigt tacksam. Jag har inga barn än (vi fick inga), så detta är mitt sätt att njuta av livet. Men jag tackar varje dag och är mycket medveten om att resa är ett privilegie.

    ReplyDelete
  4. Jag har inga barn heller, men kan ändå inte resa och shoppa så mycket som du gör. Vissa har det bra!

    ReplyDelete