Friday, May 28, 2010

Bedtime

Hela gårdagen gick bättre än jag någonsin vågat hoppats på. Ingreppet på röda mattan igår kväll tog nästan en och en halv timme och jag och min assistent var helt mörbultade efteråt - men resultatet blev slående. Hela publiken var mäkta imponerad vilket alltid är roligt. Kvinnan gick från att vara 63år till att se ut som runt 50år. Hon fick tårar i ögonen när hon såg sig i spegeln efter ingreppet och sa att det var femton år sedan hon hade de kindbenen och den volymen i ansiktet. Därefter fick alla damer komma fram och få små gratis konsultationer vilket var uppskattat.

Men efter en taxiresa hem var jag så slut att jag somnade med min älskade Blackberry på magen och vaknade upp med myskläderna på. Önskar att jag kunde säga att helgen blir lugn men först är det sommarfest och på söndag står jag på mässa med en massa plastikkirurger. A girl's gotta do what a girl's gotta do ...





2 comments:

  1. Älskar din blogg vackra Stina. Vad är det för mässa? Är det något allmänheten är välkommen på? Kram kram

    ReplyDelete
  2. Du är så duktig :)

    Så skumt..jag kunde inte kommentera på "pappsen-inlägget"..skulle bara säga att det är underbart med en kärleksfull pappa :)

    Kram

    ReplyDelete