Thursday, May 27, 2010

Business

Jag har suttit på morgonen och planerat dagen. Idag är det flera olika businessmöten och projekt som ska genomföras. Det ska spelas in en video på kliniken där jag utför behandlingar och så är det dags för mig som marknadsansvarig att ro iland några viktiga detaljer som sätter fart på höstens spännande aktiviteter. Efter kliniksarbetet ska jag och mina kollegor ut och föreläsa om estetiska ickekirurgiska ingrepp för ett stort gäng paranta damer och när jag föreläst klart ska jag utföra en mycket avancerad och helomvändande ansiktsskulpturering på en av dem (63år) som om några veckor garanterat kommer se minst tio år yngre ut. Jag utför en stor volymbehandling där jag bygger om ett äldre och trött ansikte utan volym till ett yngre och piggt sådant. Resultatet kommer bli fantastiskt och jag ska använda mig av en helt ny metod som jag börjat testa för några månader sedan och som jag kommit att älska. Svårare rent anatomiskt och man måste verkligen känna till ansiktets nervbanor och viktiga kärlförsörjningsområden men konvalescensen blir kortare och det är inte lika dramatiskt efteråt. Spännande dag med andra ord och full rulle. Wish me luck!

12 comments:

  1. Of course I wish you luck! Puss

    ReplyDelete
  2. Underbart! Din text låter så ivrig och man märker att du gillar det du gör. Häftigt! :D

    Massa lycka till!

    ReplyDelete
  3. Lycka till Stina! :) Vart kommer din vackra halsband ifrån? Såå otroligt snyggt!

    Önskar dig en toppen dag! Kramar/Nicky

    ReplyDelete
  4. Wow! Det var länge sedan jag var inne hos dig men blev påmind via en länk hos Linda k. Jag ville bara dela att jag verkligen gillar alla vackra foton!

    ReplyDelete
  5. Lycka till Stina! Tack för att du delar med dig så mycket av ditt liv och för alla vackra bilder!

    ReplyDelete
  6. Flott blogg! Jeg ble også obs på bloggen din via Linda K :)

    ReplyDelete
  7. Åh! Kom in på din blogg via en länk och blev helt förälskad i dina foton!
    Insåg att jag måste sätta mig ner vid tillfälle och faktiskt läsa din blogg också, men det blir en annan dag.
    Ska bli spännande...
    Helen

    ReplyDelete
  8. Lycka till Stina! :)

    ReplyDelete
  9. Var hittar jag ditt fantastiska halsband?

    Vera

    ReplyDelete
  10. Jag älskar kuddarna. De skulle vara superflotta hemma hos mig. Var är de inköpta?

    ReplyDelete