Friday, May 21, 2010

Flow

Det är så sjukt mycket som går min väg just nu. Jag är evigt tacksam för det. De flesta problem löser sig till det absolut bästa tänkvärda och livet flyter på behagligt och smidigt. Jag är en stark anhängare av kvantfysik och texten ovan följer jag slaviskt mer eller mindre varje dag. Gör det du också så ska du få se på skillnad. Förvänta dig aldrig något i livet om du inte själv är villig att först ge det själv. Positivt föder positivt och negativt föder negativt.
Ikväll ska jag fira en stor och mycket givande nyhet med goda vänner. Det blir en superhelg som ska spenderas på absolut bästa sätt. Ha en underbar dag kära du!

(coat: Burberry Prorsum, jeans: Lee, top: Chloé, flats: Pretty Ballerinas in snake skin & earrings: Christian Dior)

9 comments:

  1. Sanna ord! Önskar dig en härlig helg!

    Kramar/Nicky

    ReplyDelete
  2. Kloka ord från en smart kvinna!

    Önskar dig underbar kväll med vännerna, nu blir man ju nyfiken de Goda Nyheterna .. ;)

    Kram S

    ReplyDelete
  3. Vad roligt! Du är ju verkligen värd det. Man vet kanske vad flow är när man väl får uppleva det :)

    ReplyDelete
  4. Sen jag började följa "the secret" och även studera Kabbalah har mitt liv förändrats radikalt.
    Från kaotiskt och miserabelt, till att vakna varje morgon med ett leende på läpparna och faktiskt upptäcka att hela världen ler emot mig, som jag ler mot den. Det har jag dig att tacka för Stina! Det var du och din blogg som förde in mig i dessa banor.
    Love to you!

    ReplyDelete
  5. Tack snälla för ditt svar häromdan angående mina funderingar på att göra någon behandling för att göra nåt åt att jag känner mig trött å sliten.
    Jag hör gärna av mig till dig och kliniken när orken kommer tillbaka. Ville bara tacka för att du tog dig tid att svara!
    Ha det så bra och jag önskar en trevlig helg!
    /Annika i Västerås.

    ReplyDelete
  6. Hej Stina..

    Jag gar in pa din blogg ungefar en gang varannan manad och har tankt de senaste gangerna att jag verkligen borde skriva nagot, connecta, dela med mig av det jag kanner. Vi lever sa olika liv du och jag, men jag kanner en sadan omhet for dig! Jag har alltid varit "radd" for kvinnor och kant att de inte gar att lita pa, att de snackar skit och baktalar och inte ar uppriktiga. Men dina ord om kvinnlig varme och mjukhet har verkligen tagit mig pa sangen och fatt mig att vardera om. Mycket av min radsla satt i huvudet, inte i verkligheten, och jag kommer arbeta mycket pa att dela med mig av min starka energi till tjejer omkring mig nu. Du verkar vara en mycket odmjuk kvinna som soker svar och inte ar radd for att erkanna det. Sa manga vill verka vara "fardiga". Jag tror aldrig vi blir fardiga och det ar en del av tjusningen med livet.. Uppskattar ocksa dina bilder pa vacker mat, smycken osv. Valdigt skont for sjalen for nagon som lever i en ganska oglamoros och stokig vardag som mig sjalv. Sadana som du behovs, sprid din fina energi mer mer mer :)

    Tack

    ReplyDelete
  7. Vad är det för spännade nyhet vill ju veta sötis, hoppas att du hade en fantastisk kväll med dina vänner
    stor kram från mig

    ReplyDelete
  8. Hej Stina! Blev tipsad om din blogg via Anna Hibbs.. Du har en väldigt bra klädstil.. Och kommer in genast på att jag bara måste fråga vart din tröja som du hade på dig i fredags med Hibbsan (en stickad tröja i en nyans av beige..) kommer ifrån? Såå Snygg.

    Mvh

    ReplyDelete
  9. nicky: Tack detsamma!

    underminhimel: Ja. Vi får se om de stannar hos mig eller om jag delar av min av glädjen bara.

    Martin: Flow är magiskt.

    Broken diamond: Åhh så glad jag blir. Fortsätt utvecklas!!

    Annika: Ingen fara.

    Sanna: Puss

    Anonym: Den är från förrförra året så den blir svår att hitta men tack för den fina komplimangen!

    ReplyDelete