Wednesday, May 19, 2010

Happy

Oj vilken dag. Men nu sitter jag här. Med en massa möbler i lägenheten. Finelly. Min mastodontsäng som jag älskar är på plats. Detaljer likaså. Och jag känner mig så glad! Mamma och pappa har varit här nu om kvällen och hjälpt till att montera och fixa. Det blir så fint. Jag känner att det håller på att skapas ett vackert stinahem som redan nu känns varmt och med många fina energier. Jag får det precis så elegant och avslappnad som jag tänkt. I kväll ska jag för första gången på flera månader gå och lägga mig i en säng med väldoftande lakan. Det är för närvarande sann lycka ...

4 comments:

  1. fantastisk blogg. fantastisk känsla för vackra ting. men var har din man tagit vägen? jag förstår att du utelämnar privatliv men som du beskriver det verkar det som du numera bor ensam? Ta hand om dig!

    ReplyDelete
  2. Godatt och sov sött, pappa

    ReplyDelete
  3. Jag är verkligen så GLAD för din skull! Livet är så kort,och det gäller att ta till vara på ALLT,och göra allt som är bra för en själv!

    Det ska bli spännande att se vad du köpt för inredning ;)

    En fråga:
    Det ni hade i eran gemensamma lägenhet, var det sånt ni valt ut tillsammans el din f.d mans? För där var det jättefint!

    Kram från S

    ReplyDelete
  4. Anonym: Ja vi har gått skilda vägar efter tio år.

    Pappa: Puss

    S: Jag har tagit vissa ting, möbler som jag ärvt och som passar in. Och blandar med sådant som jag köpt nytt. Men än har inte allt anlänt. Beställningstid på åtta veckor. Tack!

    ReplyDelete