Thursday, May 13, 2010

Moments

No one is perfect. We all have our moments.

8 comments:

  1. Thank god we're not perfect...
    I just had a glass of wine (ok, make that 2) and 200 grams of nice, dark chocolate... for dinner. ;)

    ReplyDelete
  2. Åååå jag sitter med ett glas rött, och nu blev jag så sugen på en cigarett..men party-ciggen är slut.. Njut av din cigg...

    ReplyDelete
  3. Hej Stina! Jag är så glad att jag har hittat din blogg. Jag måste be om dina expertråd. Jag har funderingar på att göra något åt rynkan mellan ögonbrynen. Tanken på botox håller jag på att vänja mig vid. Jag arbetar med barn med annat modersmål så jag måste kunna uttrycka känslor i ansikten. Min fundering är då om jag använder botox och sedan använda jan marini-produkter kommer de att förmildra ryknan då?
    Mvh
    V

    ReplyDelete
  4. Du har en underbar blogg! Bilderna och budskapet. Jag relaterar. Keep up Stina.
    Susanne

    ReplyDelete
  5. But you´re fucking close ;)

    ReplyDelete
  6. Ingen är perfekt...det är det som är underbart. Bacio bella Stina ;)

    ReplyDelete
  7. I miss you...sooo much.

    ReplyDelete