Wednesday, May 5, 2010

Ordinary day

Gårdagen spenderades utan röst med en trist förkylning som fick mig att sova bort mestadels av dagen. Men idag är det bråttom, bråttom - dead line på artiklar har pressats innan Parisresan i morgon, tvättning har genomförts (jag är ju van vid att ha tvättmaskin hemma) och möte med inredaren om gardiner har hunnits med. Jag gillar dagens klädval. Det är enkelt, bekvämt och väldigt jag - just an ordinary day.

(coat: Zara, top: Day, skirt: H&M, scarf: Louis Vuitton, boots: Acne & camera: Canon 50D med superobjektiv)

3 comments:

  1. Lika snygg som alltid Stina! Undrar vilken modell det är på dina acne stövlar du har på bilden? Otroligt snygga. Jag hoppas att din resa till Paris bjuder på lite mer sol och värme än din resa till Zurich. Ha en underbar helg i Paris! Varma hälsningar, Ann-Sofie

    ReplyDelete
  2. ann-sofie: tack, Jesna heter modellen med guldkedjor. De är grymma! kram stina

    ReplyDelete
  3. Förra veckan bjöd på uppåt 25 grader, hoppas du får en lika härlig helg i Paris!

    ReplyDelete