Tuesday, May 25, 2010

Red aviation

Efter en underbar helg måste jag medge att det känns lite tomt i själen. Jag försöker tänka att livet är så - extrem lycka och normalitet i en enda konstig mix. Jobbet tar mycket energi och längtan efter att sommaren ska ta fart likaså. Det är underbara resor bokade framöver men just nu känns det som om jag bara går och stampar i en enda lång väntan. Hade jag kunnat svänga ett magiskt spö ikväll är det precis vad jag hade gjort. Jag är full av längtan. Det är verkligen sinnesstämningen denna ljusa försommarkväll.

(dress: Diane von Furstenberg)

11 comments:

  1. Is that a Ralph Lauren bed you have?

    ReplyDelete
  2. Du verkar så härlig! Och så har du en supersnygg blogg också :)

    ReplyDelete
  3. Vad skönt att höra S!

    Du verkar må bättre nu ;)

    kram S

    ReplyDelete
  4. Jättesnygga sängbord du har! Vart kommer dem ifrån? Du har fantastiskt bra stil får jag säga, precis i min smak. Ha det så bra och keep up the good work!

    ReplyDelete
  5. Så fint du har fått det hemma i din alldeles "egna" lägenhet! :) Önskar dig en lovely dag! Kramar/Nicky

    ReplyDelete
  6. Vilka underbara lampor och nattduksbord! :)
    Ja, känner också mycket längtan nu när det blivit varmt och ljust ute. Längtan efter naturen i all dess sommarprakt och harmoni.

    Ta hand om dig!

    ReplyDelete
  7. Kan du inte visa upp hur du har inrett din lägenhet?, ser så snyggt ut!

    ReplyDelete
  8. Jag tror faktisk livet är så och tur är väl det för om inte normaliteten kom skulle vi inte njuta och längta lika mycket till det andra vi har i livet.
    Hoppas att du tar hand om dig!
    Saknar dig massor
    kramisar

    ReplyDelete
  9. Funderar på en ny vitsoffa, tycker din ser fin ut, vart kommer din ifrån? Din blogg inspirerar verkligen mig på allt från stil till tankesätt, den ger mig alltid ny energi varje gång jag läser den! :) Kram

    ReplyDelete
  10. anonym: it is the one.

    Sandra: Tusen tack!

    Anonym: Gamla.

    Nicky: Detsamma kära du!

    Christopher: Visst är det underbart! njut!

    Anonym: Inte hela. Det är min privata sfär. Men små bitar här och där.

    ReplyDelete
  11. Hej, jag undrar varför du inte skaffar barn och bara blir lycklig, för att du är ju inte så ung, barn är fantastiskt man blir super lycklig! du värkar vara jätte olycklig.

    ReplyDelete