Wednesday, May 5, 2010

The very french way

Nu är det jag och Paris som gäller över långhelgen.
Jag färdas väldigt franskt i Chanel från topp till tå. De neongröna ballerinorna är mina speciella favoriter
och från en limited edition upplaga för två år sedan. Hur kan man bara inte älska ett par neongröna flats från Chanel?
Nagellacket heter Particular och kom likaså från en begränsad upplaga i vintras och väskan
- ja, inte behöver Chanels 2.55 en presentation?
(klicka här för se bilder från förra parisresan i januari)
Bonsoir mes amis!

9 comments:

  1. Helvete vad du reser mycket kvinna! But I guess you are worth it...

    Jag vill egentligen inte skriva det Stina men jag har funderat på det och varje gång jag besöker din blogg möts jag utav det. Jag känner smärta. Kanske på grund utav barn. Du ska veta att jag lider med dig. Du om någon är värd det; ta det inte personligt. Livet är hårt, någon dynamik ska det vara och tyvärr blev det så. Vi vet dock inte vad framtiden utvisar! ;) Mirakel händer varje dag. Du om någon skulle vara en underbar mamma. Lev livet och krama trasan hårt så du får ur varje droppe utav det!

    Ser fram emot en frågestund snart!
    Puss och styrka
    Från 18- åriga Karin som snart tar studenten

    ReplyDelete
  2. Oh la la, tu as de la chance ma belle!
    Hoppas bara att vädret i Frankrike rättar till sig och du får njuta av våren i Paris istÄllet för det här trista, grå, som ligger över oss som en tung, våt filt...

    ReplyDelete
  3. Åh, om du vill fika så är jag på! Jag älskar din blogg och det vore roligt att få säga det personligen!

    ReplyDelete
  4. hej söta stina..
    undrar ifall man bor utomlands och behöver få tag på jan marini produkterna hur gör man då?
    kommer flytta till dubai snart och undrar hur får jag tag på det där, får panik för använder allt i den serien... har gjort det över 1 år..

    kram/Mona

    ReplyDelete
  5. Hej Stina!

    Du svarar så sällan på dem kommentarer du får men jag hoppas verkligen att du svarar denna gång :)

    Om man nu vill ha en grym samt snygg Ipod vilken kan du då rekommendera? någon brillians ny? som är super?

    Vore så himla tacksam om du svarade på denna fråga! :-)


    Ha en grym kväll !! /Lauren

    ReplyDelete
  6. Learn it, live it love it. That's why Paris exists, experience it. XoXo

    ReplyDelete
  7. har en ny blogg sis. labarfly.blogspot.com
    puss

    ReplyDelete
  8. Längar efter nytt inlägg! Kram Cilla

    ReplyDelete
  9. Karin: Okej. Jag mår bra. Längtan efter barn har funnits många år absolut men det finns inte så mkt underliggande som ligger och pyr - i allafall inte vad jag vet själv. Tack ändå.

    Mona: Kommer du aldig till Sverige? Annars får du söka upp ngn bra estetisk medicinsk klinik där du bor och köpa från dem. Googla.

    Lauren: Har ingen ipod, använder Blackberry Bold. Så jag är helt fel person att fråga.

    ReplyDelete