Monday, May 17, 2010

Vogue

Jag har tre laster när jag befinner mig hemma i den omöblerade situation som i stundens realism är min verklighet. Den här veckan kommer jag förövrigt få en hel del tillskott till lägenheten vilket får mitt hjärta att snurra i små volter - men tills dess är det tre ting jag konstant återvänder till hur banala de än må tyckas vara.
1. Jag läser utländska magasin. 2. Jag kollar om och om igen på alla Sex And The City avsnitten. 3. Jag konsumerar choklad och cigg.

(jacket: Maruschka de Margot, jeans: Seven, watch: Rolex & heels: old like hell)

4 comments:

  1. Hej Stina!

    Jag har tittat in på din blogg då och då under det senaste året och läst varje uppdatering de senaste månaderna. Tyvärr kommenterar jag sällan mina favoritbloggar, men jag försöker bättra mig.

    Du verkar vara en fantastisk person och du inspirerar mig med ditt positiva tänkande. Du har så rätt i att må bra handlar om att tänka bra och omge sig med människor som inte stjäl energi.

    Jag har varit deprimerad sedan gymnasiet och livet har känts meningslöst. Jag slutade mitt gamla jobb och nu har jag snart pluggat färdigt min första termin och aldrig mått bättre i vuxen ålder eller känt mig så stolt över mig själv.

    Din blogg ger mig positiv energi (fast ibland låter energi-snacket väl flummigt, men så är det :)). Du visar att man kan vara en stark KVINNA. Du är en förebild.

    Kramar!

    ReplyDelete
  2. Du ska unna dig!!
    Hur går det med lägenheten??
    Hur går det med allt annat för den delen??
    Mailade dig har du fått det??
    KRAMISAR

    ReplyDelete
  3. Så långt ditt hår har blivit! Det klär dig!

    ReplyDelete
  4. Utländska magasin,Sex and the city och choklad - låter som livet på en pinne, tycker jag!!!!
    /Barbro

    ReplyDelete