Tuesday, June 8, 2010

Freedom

En fantastisk dag är så över. Hela helgen har varit fylld med festligheter och nöjen. Lisse var så cool där hon sprang ut med sina väninnor som alla hade valt att revoltera genom att bära svarta kläder med svart skinnstudentkeps i stället för den traditionella vita skruden. Jag älskade den vackra kontrasten med det mörka bland allt vitt och det förhöjer bara den individualistiska friheten som är möjlig bara man tar den. Jag grät som ett barn när portarna på Johanneskyrkan öppnades och alla unga människor sprang ut med andan i halsen och en obeskrivlig lycka.
Efter att hon åkte iväg på ett ölsprutande flak var det mottagning hos mamma och pappa med jordgubbstårta och cocktails, dans och allmänt partaj. Syrran fick en Canon G11 av mig. Man ska skämma bort dem man älskar ...
(dress: late 30ths present from this sweetie)

9 comments:

  1. din syste är jätte snygg har hon blogg?

    ReplyDelete
  2. Gud vilken fin familj, ni passar så himla fint ihop. You got the brains and the looks, vackra du! Jag undrar också om din syster har blogg?

    ReplyDelete
  3. Grattis till lillsyrran!
    Vad lika ni är förresten, det är nog blicken!

    ReplyDelete
  4. Fantastiska bilder som alltid! Du lyckas förmedla känslor som man nästan kan ta på!
    Lillasyster Lisa har en väldigt snäll storasyster också, kameran var en fiiiin present! :O)

    ReplyDelete
  5. Hej Stina!

    Jag hoppas att jag får ett svar denna gång skulle verkligen uppskattas :-)

    Jag har en fråga ang läppfyllning använder du oftast Botox? eller vad är det som gäller? Sedan undrar jag om man nu inte vet exakt hur man vill ha sina läppar bara att man vill ha dem rätt så fylliga inte så att man ser ut som en Anka eller som Linda Rosing förlåt mig vill inte vara otrevlig mot henne men gillar inte hennes läppar.. ser skrämmande och så fejk ut!! Ger du råd och vet vad som passar en och så? är du så pass bra? för då vill jag gärna besöka kliniken.. jag är rätt så må om utseendet för jag vet att vissa går till kliniker och säger att dem vill ha fylliga läppar sedan ser man knappt resultatet eller så gör dem för mycket helt enkelt vilket är så trist.. man vill ju få de perfekta resultatet som passar ens utseende.. hur jobbar du? vill gärna känna mig bestämd innan jag kommer in men sammtidigt har jag hört att du är sjukt duktig på det du gör!! Vet du exakt vad som passar en? Jag vill t.e.x ha rätt så fylliga läppar en fin form helt enkelt och att dem ser större på ett snyggt sätt och inte fejk aktiga ut som linda rosing t.e.x.. Hoppas verkligen att jag får ett svar.. Skulle uppskattas enormt!! :)


    Mvh Diana

    ReplyDelete
  6. Nadja och anonym: Visst är hon överjordisk vacker? Som en riktig femme fatale. Ja hon har en blogg men vill hon dela med sig av avdressen gör hon säkert det här nu när hon läser era kommentarer. Bloggen är kreativ, mörk, 70-talsanda och rockig.

    Sara: Lustigt det där, jag ser det inte alls men folk säger at vi är lika. Det måste vara små drag.

    Lean: Tack kära du. Hon står mig väldigt nära.

    ReplyDelete
  7. Hej Stina, kanske en dum fråga men har du två stycken kameror? Läste att du hade en Canon 50D och en Canon G10 (såg att syster fick en G11-uppgraderad version av G10??)
    Så min fråga...varför har du två stycken? Är det någom störe skillnad på dom? Vilken rekomenderar du till en amatörfotograf?
    oj det blev visst fler än en fråga :-)

    ReplyDelete