Monday, June 7, 2010

Graduation

Den här unga skönheten, alias min syster - tar i dag så äntligen studenten. Om någon timme ska jag se henne springa utför Johanneskyrkans grönskande allé med frihet i blicken och framtidsosäkerhet som en flämtande mantel. Precis som vi alla gjort. Men livet är en fantastisk möjlighet och ingen har en sådan stark framtidstro och kreativ anda som min Lissie. Jag önskar henne allt gott i framtiden och vet med all säkerhet att det kommer bli något mycket spännande och inspirerande av den livskloka tösen som är lika vild som vacker. Jag har givetvis köpt världens finaste present till henne som förhoppningsvis kommer skänka henne oerhörda lyckominnen.

stina ♥ lissie

5 comments:

  1. Hon är verkligen otroligt vacker! Runs in the family i see.. din mamma är också vacker.. (påminner om Brigitte Bardot)

    Grattis till studenten Lissie ;)

    Kram

    ReplyDelete
  2. Din syster är helt makalöst vacker! Som en blandning av en ung Brigitte Bardot och Kylie Minouge. =) Önskar henne en härlig student.

    ReplyDelete
  3. Hej Stina!

    Jag har en fråga ang läppfyllning använder du oftast Botox? eller vad är det som gäller? Sedan undrar jag om man nu inte vet exakt hur man vill ha sina läppar bara att man vill ha dem rätt så fylliga inte så att man ser ut som en Anka eller som Linda Rosing förlåt mig vill inte vara otrevlig mot henne men gillar inte hennes läppar.. ser skrämmande och så fejk ut!! Ger du råd och vet vad som passar en och så? är du så pass bra? för då vill jag gärna besöka kliniken.. jag är rätt så må om utseendet för jag vet att vissa går till kliniker och säger att dem vill ha fylliga läppar sedan ser man knappt resultatet eller så gör dem för mycket helt enkelt vilket är så trist.. man vill ju få de perfekta resultatet som passar ens utseende.. hur jobbar du? vill gärna känna mig bestämd innan jag kommer in men sammtidigt har jag hört att du är sjukt duktig på det du gör!! Vet du exakt vad som passar en? Jag vill t.e.x ha rätt så fylliga läppar en fin form helt enkelt och att dem ser större på ett snyggt sätt och inte fejk aktiga ut som linda rosing t.e.x.. Hoppas verkligen att jag får ett svar.. Skulle uppskattas enormt!! :)


    Mvh Diana

    ReplyDelete
  4. Wow! Nu kom jag på vem jag tycker din syster är lik, en blond version av skönheten Eva Green! Hon har verkligen "det" din syster! Du också för den delen ;) Kram

    ReplyDelete
  5. Under min himmel: Ja, både hon och mamma har det där Brigitte Bardot över sig. Tack!

    Maria: Lustigt för mamma får alltid höra att hon är lik Brigitte Bardot och Kim basinger, jag får höra att jag är lik Kim Basinger och Kylie Minouge och syrran Brigitte Bardot och Kylie Minough. Allt i en enda mix med andra ord ... ha ha ... Lägg till scarlet Johanssen, och Nicole Kidman så är cirkeln sluten.

    Diana: Svarat!

    Mary: Jamen Gud. Faktiskt! Det är ögonen!

    ReplyDelete