Thursday, June 17, 2010

Morning routine

Sova länge på morgonen (och helst äta frukost i sängen) och att morgonträna i 10 minuter är två av mina favoritsysslor för att starta dagen på bästa sätt. Lyckligtvis har jag möjlighet att göra detta ungefär hälften av veckans dagar och det uppskattas för både kropp och själ. Ska man ta sig över till Barcelona igen och den här välsvarvade läckerbiten som stationerats på havet senaste månaderna - gäller det att ligga i med både brun utan sol och några rumplyft. Jag har en känsla av att vi båda kommer bo i bikini fram till kvällskvisten då det är dags för flådiga middagar och galej until morning sun starts shine again ...


12 comments:

  1. Vackra Stina. Kan du inte berätta vad du gör för träning på morgonen? Mer än sit ups? Jag älskar din blogg!

    ReplyDelete
  2. Hej jag undrar vad du har för arbetstider en vanlig vecka? jobbar du helger?mvh

    ReplyDelete
  3. Angel: Jag gör 20 rumplyft, 12 gånger 2 triceps/biceps med 5kg hantlar och 30 situps. That's about it.

    Matilda: Lite olika men jag är ledig onsdagar och börjar sent torsdagar.

    ReplyDelete
  4. Jag vill säga att jag bara älskar din blogg. Den är såå inspirerande: härliga bilder, stina-stil, mode, resor, djupa tankar om livet... Tack!

    ReplyDelete
  5. Jag skulle vilja veta hur du gör med din Orbitrek (har precis införskaffat en)! Hur många gånger per vecka, och hur lång tid håller du på?

    ReplyDelete
  6. Natalie: Ska ärligt emdge att jag sedan flytten inte använt den då min vita plasma ej är på plats än ... men annars hoppar jag upp på den framför tv:n 3 ggr ca: 15min/gång. Works just fine!

    ReplyDelete
  7. Härlig morgonstart.
    Tips på bästa brun utan solprodukt ?

    ReplyDelete
  8. Du kämpar på tjejen, och ser ut att må toppen
    ta hand om dig, du vet var jag finns om du vill prata
    kram

    ReplyDelete
  9. Sandra: Helt klart Doves. Jag har provat tusen dyrare märken men denna ger en gradvis och behaglig färg. Däremot gillar jag inte hur den luktar, eller några bus-produkter för den delen.

    ReplyDelete
  10. Du är så himla vacker Stina! På den översta bilden är du jättelik din fina mamma :)

    ReplyDelete
  11. Jessika: Tycker du? Tack säger jag då för jag tycker mamma är mycket fin!

    ReplyDelete
  12. Du är så vacker utan smink... Jätte fin <3! Själv ser man ut som ett vrak varje morgon ;)
    // Kimberly

    ReplyDelete