Thursday, June 3, 2010

Planning

Snart är det dags att ta detta migränhuvud och slänga i mig ytterligare ett par tabletter och tacksamt medverka på Ung och Vacker-middagen som Sturevippen anordnar ikväll.
Fantastiskt namn på en middag måste jag medge även då jag kanske inte känner mig "purung" - mer i "den bästa och skönaste åldern någonsin" och vacker? - för mig är det en dagsformsfråga och givetvis en stor dos inställning till sig själv och lite distans till hela grejen. Men inte var det sämre att inbjudan damp ner tillsammans med en massa trevligheter och livade upp en annars ganska vanlig dag. Jag ligger fortfarande i sängen och bbm:ar med några vänner runt jordklotet och försöker samtidigt bestämma vilken av alla klänningar som ska få bäras kvällens tillställning till ära?
Jag noterade även att jag gått från att ha runt 70.000 unika besökare per månad till runt 78.000 unika besökare per månad senaste två månaderna. Vilka är ni som läser? I antal är ni ju en hel småstad. Mycket märkligt och mycket häftigt.

22 comments:

  1. Mycket vacker!

    Jag tror att jag läst din blogg sen den "gamla bloggen" och våren 2008. :)

    Kram

    ReplyDelete
  2. Bilden ser ut att vara tagen ur Sex and The City.. hihi .. kanske vore en programidé för Svenska TV? Du och dina Singelväninnor?

    kram sötis

    ReplyDelete
  3. Har också läst sedan den gamla bloggen. 33-årig skånetjej som arbetar med juridik. Inspireras mycket av dina bilder och det du skriver - tack!

    Kram Maria

    ReplyDelete
  4. Hello there,
    I really enjoy your pics and the blog. YOu have great style.

    http://thegrandeurs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Hej igen Stina!

    Tack för ditt svar det uppskattas! Jag kommer att ringa till kliniken men om man nu t.e.x inte bor här i sverige och skall bort och jätte gärna vill ha en tid hos dig finns det inget man då kan göra? ifall du kan höra med någon kund som har någon tid som kanske kan flytta fram den alltså om kunden såklart går med på det.. för jag vill så jätte gärna besöka kliniken och har ont om tid vilket är så himla trist.. skulle uppskattas enormt menar verkligen detta om man kunde göra något sådant att man trevligt frågar någon kund som har en tid dem närmaste dagarna och fråga ifall kunden går med på om man skjuter upp det lite framåt.. detta låter kanske egoistiskt men menar inget illa har bara så ont om dig :( trist..


    Tacksam om du endast svarade på denna fråga med.. kommer att ringa till kliniken.


    Mvh Natalia

    ReplyDelete
  6. Hej! Hittade hit med hjälp av Anna Hibbs blogg när hon länkade till dej senast. Nu läser jag din underbara blogg regelbundet, du är otroligt insprirerande!

    ReplyDelete
  7. Jag har nog läst din blogg sen 2008 någongång. Själv är jag en 25 årig tös från sthlm som jobbar på bank. Jag kan verkligen inte komma ihåg hur jag hittade din blogg. Men den är otroligt inspirerande :) Tack!

    ReplyDelete
  8. Natalia: Ring till kliniken och prata med vår receptionist Marie: Hon vet om att du är angelägen om att få en tid snarast och ska göra vad hon kan. Ha en fin dag/Stina

    ReplyDelete
  9. Hihi! Jag läser:)

    Hälsningar
    Sophie♥

    ReplyDelete
  10. Jag har också läst din blogg sedan 2008 någonting. Dök på den när jag surfade på fertiltetsproblem men är nu fast av helt andra orsaker. Är 39 år och forskare. Din blogg förgyller min vardag!
    Kram från Cilla

    ReplyDelete
  11. Jag tittar in hos dig nån gång i veckan. Känns som att läsa ett mysigt magazin när man tittar in hos dig. Tack för det:)

    Caroline

    ReplyDelete
  12. Jag läser, 34-årig beteendevetare med dvärgspaniel i Göteborg, som inspireras av dig, inte minst i det andliga perspektivet.

    Kramar!

    ReplyDelete
  13. Hej. En 31 årig bohuslänska som helt enkelt fastnade för ditt språk o dina vackra bilder och dina vackra kläder och din fina personlighet! Arbetar också som ssk och bor här i sthlm!

    ReplyDelete
  14. Hej Stina,
    Jag hittade din blogg genom Anna Hibbs. Jobbar som journalist på kvällstidning och är 34 år.
    Ha en bra fredagskväll!

    ReplyDelete
  15. Hej Stina!
    45-årig kvinna som bor i Stockholm ett par månader på sommaren, resten av året utomlands, jobbar med dykning. Läste en gång ett inlägg i en blogg som din syster kommenterade och i din systers blogg hittade jag din. Fastnade av många orsaker.
    Christina

    ReplyDelete
  16. Christine från Nyköping som älskar dina vackra bilder samt att läsa om ditt fabulösa liv kontra ditt djupa inre sinne.
    Kram!

    ReplyDelete
  17. Helen, i Göteborg. Hittade din blogg för några månader sedan och fastnade. Jag tilltalas av det mogna uttrycket och andligheten i en tilltalande kombination av flärd och lyx.

    ReplyDelete
  18. Anette från Göteborg, har läst din grymma blogg från 2008 nånting, du är BÄST!!!

    ReplyDelete
  19. Hej, hittade hit nar jag surfade på jm produkter och nu e jag fast! Underbart mysig blogg:) tack

    ReplyDelete
  20. Och sa jag forstas! :-) En kort presentation; 34-arig utlandssvensk nybliven mamma som ar boende i London sedan 1996 (ursprungligen Skane tos).

    ReplyDelete
  21. Hej!

    Jag är 42, gymnasielärare och tvåbarnsmor. Jag gillar din blogg för den innehåller mode, välbefinnande och resor. Dessutom tar du så fina foton =)

    Maria från Norrbotten

    ReplyDelete
  22. Jeg heter Anette og er 25. Studerer til siviløkonom i Oslo og fant deg gjennom Anna Hibbs. Jeg elsker dine flotte bilder og din innstilling til livet =)

    ReplyDelete