Wednesday, June 2, 2010

Praying for time

Fortfarande smått omtöcknad efter gårdagens migränanfall är det dock ändå dags idag att träffa upp min inredare på stan och hitta stora hotellgardiner som ska passa till alla fönster samt köksbord och lite smådetaljer. Jag ska också koordinera leveransen av min soffa som handgjorts i sydligare breddgrader och tog nästan 10v på sig att anlända hit till Stockholm. Den är stor och i beige, vacker sammet som skiftar i pärlemor. Annars är det vila som står på schemat. Och att lyssna på den här vackra texten som jag återkommer till sedan tio år tillbaka när man har dagar som är speciella och sårbara. Maybe we all are just prying for time ...

4 comments:

  1. I Can't Make You Love Me med samma artist är värd att lyssna på...puss pappa

    ReplyDelete
  2. Vad skönt att du mår bättre, ta hand om dig Du är viktigast för dig själv (och många andra;)
    KRAMISAR

    ReplyDelete
  3. Åh fy för migrän!! Hoppas verkligen den ger med sig.. Har aldrig upplevt migrän, bara "vanlig" huvudvärk så jag kan bara tänka mig hur fruktansvärt det måste vara. :(
    ta hand om dig vännen!!

    Ps: ser fram emot att få se din fantastiska soffa:)

    sov gott.. / Kimberly

    ReplyDelete
  4. Pappa: Gjorde just det ... puss

    Sanna: Puss

    Kimberly: Jag med! Har nästintill glömt hur den ser ut ...

    ReplyDelete