Wednesday, July 7, 2010

China/Beijing

Jag ligger hemma och tar hand om mig själv just nu. Och tack gode Gud att jag har så mycket resor och foton att fördriva tiden med. De ger mig en tillfredställelse som är svårbegriplig men underbar. Så jag tänkte dela mig mig av resan till Kina/Beijing (Peking) som vi gjorde 2008. Tre veckor var vi där, både innan, under och efter OS. Smoggen låg som ett kletigt rökos och det var människor precis överallt. Men. Jag kommer aldrig glömma den resan och då Linnea, som är på bilden tillsammans med mig gifter sig med Yang nu i sommar - antar jag att detta bara var en av många resor till Kina i mitt liv.

9 comments:

  1. Vad fin du var i brunt hår!

    ReplyDelete
  2. När jag såg bilderna trodde jag att du hade färgat håret igen och när jag såg att bilderna var från Kina så tänkte jag direkt att du kanske hade åkt dit för att du funderade på adoption från just Kina. Sedan såg jag att det var äldre bilder! Så jag hade fel och fel igen :)

    Sofia

    ReplyDelete
  3. Fina bilder och vad snygg du var i brunt hår! :)

    ReplyDelete
  4. Hej! I am wondering what kind of plastic surgeries /beauty treatments you have done. I hope you want to share. Dont get me wrong....i think you look beautiful and i do not have anything against such things..i think its nice to enhance yourself if you would want to and it makes you feel better. To me you look different in your china pictures but i cant really put my finger on it...nose maybe? Best of luck to you!
    Angela :)

    ReplyDelete
  5. agnes: Tack

    Sofia: Nej, jag är inte gift längre så ingen adoption är på g alls.

    Angela. No, it's the same nose as always, i just look younger i think, have more "baby-fat" in my face maybe. And then I wear braces on the pictures for my teeth which change the face a bit. I've done my upper lip 2004 but thats it. Now I do Botox regulary and chemical peelings but nothing else.
    It was 46 degrees in China during out visit so I'm probably swollen like hell also.

    /Stina

    ReplyDelete
  6. Thanks for answering! Yeah, you are right, it must be the babyfat ;) You look beautiful! You are a very classical beauty. :) /Angela

    ReplyDelete
  7. Hej Stina,
    vad var det du gjorde med din överläpp 2004? Fettinjektion?

    Mvh
    Sara

    ReplyDelete
  8. ojjj vad snygg du är i brunt hår!!!!
    brukar aldrig kommentera men det var sjukt snyggt. du ser mkt yngre ut dessutom!

    ReplyDelete
  9. Jag ska åka till Beijing nästa vecka och undrar om du har tips på restauranger, saker att se osv.
    Tack på förhand :)

    ReplyDelete