Sunday, July 18, 2010

Finally

Som jag har längtat efter att få komma ut på landet och få mammas spagetti med köttfärsås serverat. Och bli allmänt bortskämd på allahanda möjliga sätt utöver det också för den delen. Pappas grillmästeri har sin höjdpunkt under sommarmånaderna och de långa, ljuvliga frukostarna på altanen likaså. Förra året var syrran och jag i vårt absoluta esse när vi spenderade flera dagar tillsammans ute på åkrar och ängar, cyklandes utmed naturens vägkanter och skrattade så vi tjöt mest hela tiden.

7 comments:

  1. Oh, njut av mammas och pappas omsorger! Man behöver det ibland!

    ReplyDelete
  2. Hej Stina! Hoppas allt är toppen med dig och att du har det underbart!

    Jag såg dessa sandaler från Chanel på din blogg.. dock gillar jag dem skarpt och dem verkar väldigt inne just nu då jag sett att många har dem.. Jag undrar om du vet om dem finns i Sverige? Vill gärna skaffa mig dessa sandaler..

    http://2.bp.blogspot.com/_UaALL_BxgUQ/TCj7gQB-vlI/AAAAAAAAFhs/HRZTyueKhCc/s800/Barcelona+on+the+sea+2010+621.jpg

    Skulle uppskattas enormt om man fick ett svar och om du kunde hjälpa mig! :-)

    Må gott! Mvh Denise

    ReplyDelete
  3. Skönt att komma HEM till mor och far (och har man världens bästa;) är det ju ännu bättre!!
    Hoppas att du har en underbar vecka ta hand om dig
    KRAM

    ReplyDelete
  4. Har du tatuerat in läppkontur på dina läppar? Eller målar du med läpp-penna varje dag även när du solar och badar?

    ReplyDelete
  5. Anonym: sÄljs bara i chanelbutiker och det finns ingen i Stockholm. Men åk till ngn europeisk storstad.

    Anonym: Nej. Jag har gått utan smink hela semestern men lite läppenna och färg på läpparna har jag nästan jämnt.

    ReplyDelete
  6. Hej!
    Vad kostar det att ta bort mörka ringar under ögonen med restylane? Ser jämt så trött ut!:(

    ReplyDelete