Thursday, July 1, 2010

Stelios Vasilantonakis

Min gode och extremt vackra konstnärsvän Stelios har haft utställning i Gamla Stan för hans mycket uppskattade utställning i porträtt. Hans målning av drottning Silvia kommer hänga på slottet i sinom tid. Vi passade på att äta en trevlig liten middag utanför galleriet och prata om konsten, livet och kärleken. Mycket passande ämnen för en sommarkväll som denna med mycket italienska vibbar. Klicka på collaget nedan för att se några av hans verk i närbild.

(dress: Pucci & shoes: Chanel)


3 comments:

  1. You look like Grace Kelly ...

    ReplyDelete
  2. http://3.bp.blogspot.com/_RnlFOOpc8ls/SaM7iftcB7I/AAAAAAAAAZI/QBLriC6-1u4/s400/Grace+Kelly14.jpg

    ReplyDelete
  3. Din vän är verkligen extremt vacker. När jag såg honom första gången på bild här inne trodde jag att jag såg ett montage. Jag trodde verkligen inte att det fanns så vackra män. Och då är jag lyckligt gift och tycker min man är den snyggaste, vackraste mannen i världen. Men din vän är så mskulin på ett guda sätt.
    KRAM Sandra

    ReplyDelete