Saturday, August 7, 2010

Black and pink

Så tog jag mig en enkel tur ner på stan för att välja nyans på tyg inför gardinuppsättningen i lägenheten som kommer stå klar i September. Och råkade gå förbi både Skin Deep och Natalie Schuterman med alla frestande höstnyheter. Och är nu en ägare av ytterligare en klänning, jacka och ett par bedårande heels. Det roligaste var att jag dagen till ära var iklädd rosa chiffongblus med volang, ett par svarta silkesbyxor som fladdrar vackert och en svart ullkavaj - och påsarna jag fick var svarta och rosa. Hur matchy matchy är inte det?

(shades: Grandma's old)

4 comments:

  1. Du sitter som en riktig kvinna!

    ReplyDelete
  2. Means that you were meant to be, a match made in heaven!

    XX

    Sara

    ReplyDelete
  3. Camilla: De som känner mig på riktigt vet att jag är 50 procent kvinna och 50 procent man. Blink.

    Sara: Exactly!

    ReplyDelete
  4. Du är riktigt vacker! Du har en underbar stil också:)

    ReplyDelete