Saturday, August 14, 2010

Ciao!

See you soon!
stina

8 comments:

  1. Mmmm vad gott! Önskar dig en härlig vistelse i Capri ....kanske ? :) Ha det allra bäst Stina! Kram/Nicky

    ReplyDelete
  2. Hej Stina! Har en fråga ang utbildningen till sjuksköterska. Hur är utbildningen upplagd? Har man enstaka föreläsningar i veckan eller är det mer som ett späckat schema varje dag med lektioner? och praktik? tacksam för svar! KRAM Helena

    ReplyDelete
  3. Hej Stina!

    Jag undrar om det finns något ställe man kan läsa din gamla blogg som du skrev för x antal år sedan, mycket om barnlöshet om jag minns rätt. Jag har en väninna som går igenom samma sak just nu och jag tror starkt att dina ord skulle stärka henne.

    Hälsningar C

    ReplyDelete
  4. Hej stina! Hoppas du har det förträffligt där du befinner dig. Jag har en fråga som jag skulle vara otroligt tacksam över om du tog dig tid att svara på. Jag är på jakt efter baskläder, bra baskläder. Lite tröjor och koftor. Jag vill ha bra kvalité och enkel design. Var går jag? Har du några bra tips? Jag gillar inte Filippa K's bastoppar då jag tycker att de är för korta och då bildas lätt den där otroligt osmickrande glipan mellan jeans och tröjkant, så det är tyvärr ute ur bilden (annars har jag en djup obotlig kärlek till Filippa Ks kvalité). Tack så hemskt mycket på förhand, hoppas du har vilat upp dig ordentligt på din resa!

    ReplyDelete
  5. Så fina bilder. Fotograferar du fortfarande med G 10:an eller har du en annan? H/Elina

    ReplyDelete
  6. Gu vad jag saknar dina ljuvliga inlägg... Ser fram emot när du kommer tillbaka :) :) :)

    ReplyDelete
  7. hej stina!

    hoppas du har det helt underbart där du är.

    älskar att läsa din blogg och jag har flera gånger lärt mig mycket av att läsa det du har att skriva.
    jag har dock inte lyckats tajma in dina frågestunder och undrar om du skulle vilja svara på några frågor jag undrat över?

    vad innebär det att ha kvantfysik som relgiös åskådning?

    vidare har jag två skönhetsrelaterade frågor som jag hoppas du kan svara på

    1, jag har veck mitt på äppelkinden på vardera sida i ansiktet (något man föds med, vet inte vad det heter i medicinskt tal) vet du vad jag menar? går det att fylla ut dessa med ex restylane eller något liknande med hyaluronsyra? kan man göra detta hos ellipsekliniken i göteborg?

    2, jag har nyligen varit i los angeles på semester och köpte på mig ett 5-stegs system från jan marini. jag fick ett system för kombinerad hud och fick följande produkter;
    # bioglycolic face cleanser
    # C-ESTA face serum
    # bioglycolic bioclear cream
    # transformation cream
    # antioxidant daily face protectant SPF 30

    jag missade helt hur jag skulle använda mig av bioclear, transformation samt spf krämen.
    ska jag använda bioclear både dag och natt och lägga till transformation krämen då och då? eller ska jag bara använda serumet och spf dagtid? jag har inte vågat använda dessa produkter ännu då jag inte känner mig helt säker.

    ta hand om dig!

    kramar
    linnea

    ReplyDelete