Tuesday, August 10, 2010

In bed

Jag kände mig befriande avslappnad i går bärandes slarvig fläta när jag åt lite god mat i trevligt sällskap iförd min nya klänning som är precis så härligt luftig, skön och kvinnlig som jag kommit att sätta framför alla tajta och intravenösa plagg i världen. På min kropp ligger sexighet oftast i det man anar och inte ser - och bland det finaste som finns är när det klassiskt eleganta tar ut svängarna i något mer djärvt utan att för den delen förlora den tidlösa klassen. Nu längtar jag till helgen då jag återigen sätter mig på ett plan till en mycket speciell ö jag inte besökt på tio år.

10 comments:

  1. Fin som alltid! Var kommer klänningen ifrån?

    ReplyDelete
  2. Åh, den där klänningen är så fin, jag har sett den på NK. GRETA gör så vackra, enkla klänningar men ändå med exklusiv känsla.

    Vänligen, Åsa

    ReplyDelete
  3. Anonym: Greta heter märket och det är svenskt.

    Åsa: Eller hur. Älskar även de i kornblått.

    ReplyDelete
  4. Leopard print will be the king this Fall-Winter 2010.
    Good choice.
    Have a nice day.
    Pau

    ReplyDelete
  5. Lika ubervacker som vanligt!!
    Blandat med det söta (flätan) "utgör" en farlig kombination ;)
    Ta hand om dig !!
    Kram

    ReplyDelete
  6. Hej!

    Det är nog första gången jag kommenterar men jag är in på din blogg varje dag för att jag uppskattar det du skriver om =)

    Maria

    ReplyDelete
  7. Tack så mycket för svaret.
    MVH

    ReplyDelete
  8. Jag älskar din blogg! Du har en grym känsla för stil, både när det gäller kläder och inredning. Klassiskt!

    ReplyDelete
  9. Sanna, Maria, Johanna: Tusen tack för de snälla orden.

    Ida: Tack! Ja, det klassiskt tidlösa är min fablesse både beträffande mode och inredning och jag följer alltid min känsla när jag inhandlar bådadera. Tack för dina ord!

    ReplyDelete
  10. Vart kommer dina fina runda kuddar ifrån? Otroligt fina! :)
    / B

    ReplyDelete