Thursday, August 5, 2010

Suede in perfect brown

Det är inte för inte som höstlängtan börjar infinna sig när jag ser bilder som dessa från Chloés höstvisningar i tidningar och på modesidor. Den varma och vackra congacfärgen är smickrande till jeans och väldigt behaglig till de flesta hudtoner. Jag tänker införskaffa mig de halmbruna långbyxorna från Chloé med vid sprung och hög midja.
Så länge sätter jag på mig min mormors vackra mockajacka i precis rätt kulör - men ser mig egentligen strosa bland höstlöven iförd havsblå jeans och ett par boots istället för sommarkjolen till denna affektionsvackra mockadröm med precis rätt feminina skärningar.

(skirt: Balenciaga)

6 comments:

  1. Snyggt! Vad söta ni är! :)

    Önskar dig en fin kväll! Kram/Nicky

    ReplyDelete
  2. Hej Stina! Det glädjer mig att du verkar vara på bättringsvägen. Jag undrar om jag skulle kunna få numret till din inredningsarkitekt som hjälpte dig att inreda din nuvarande lägenhet? Har hon någon hemsida osv? Tack på förhand.
    /Johanna

    ReplyDelete
  3. Hej Stina,

    Jag undrar var du har för kamera, dina bilder är helt otroliga. Det är förmodligen fotogarfens förtjänst, men jag vill ändå fråga :)

    Ha en trevlig kväll
    Lucas

    ReplyDelete
  4. johanna: Absolut! Maila mig så får du hennes nummer. stina_auer@live.se

    Lucas: Tack! Ja, fotografering ar mitt största intresse. Bilden ovan tog jag faktikst med min Canon G10, annars har jag skelettet till Canon 50D med tre olika grymma objektiv som kostade en förmögenhet men som jag inte kan leva utan. Vänligen stina

    ReplyDelete
  5. Jag måste bara säga Stina att jag fullkomligt älskar din blogg. Du är en fantastisk kvinna med en så vacker syn på livet. Du är en stor förebild för mig och jag hoppas att jag utvecklas till en lika klok och levnadsglad kvinna som du är. Din blogg förgyller min vardag och jag försöker att se livet lite mer som du, som ett fantastiskt äventyr och därmed se motgångar som utmaningar att utvecklas till en ännu bättre människa. Kramar Amanda

    ReplyDelete
  6. Vad söt han är..gulle Tiger :)

    You rock!

    ReplyDelete