Wednesday, September 1, 2010

Arty amigos

Men det är ju helt otroligt hur kul man kan ha en ledig onsdag! Jag kände mig som en flamsig tonåring som just upptäckt lättöl! Efter att ha penetrerat livet över en lunch med min underbara konstnärssjäl Stellan (som är den enda som verkligen delar min hunger efter kreativitet på allvar) - spatserade vi på stan och jag minns knappt vad vi gjorde men jag minns att jag skrattade mest hela tiden.

(blouse: Sonia Rykiel, blazer: Viktor&Rolf, jeans: Seven for all mankind & bag: Miu Miu)

7 comments:

  1. Hej! Gillar verkligen din blogg, så fina bilder! Men jag undrar, vem är det som fotograferar när du själv också är med på bild? Kör du med stativ?

    ReplyDelete
  2. Annie: Någon vän, familjemedlem eller liknande.

    ReplyDelete
  3. Underbara foton, du ser så genuint lycklig ut. kram

    ReplyDelete
  4. Hej Stina!

    Har en fråga: vilket är ditt bästa tips mot melasma? Finns det något som faktiskt fungerar?

    ReplyDelete
  5. linda: maila stockholm@ellipseklinikken.se

    ReplyDelete
  6. Dessa bilder känns som tagna ut en woody allen film. Vackra och klassiska.

    ReplyDelete
  7. Vilka härliga bilder!! helt underbara, ger sån energi till bilden :)

    ReplyDelete