Sunday, September 12, 2010

Dad's girls

Så fyllde älskade pappa år idag och jag, mamma och syrran har i smyg fotograferats i en studio av en fantastisk fotograf som för några veckor sedan tog den här vackra bilden av "pappas flickor" som han så hjärtligt kallar kvinnorna i hans liv. Gissa om han blev glad?
Fotografen fotade i somras en väninnas bröllop, både alla porträttbilder men också hela festen och jag har aldrig sett sådana vackra, välretuscherade, levande bilder där människor ser elegant härliga ut. Och brudparets parbilder ska vi inte tala om ...

13 comments:

  1. Such a beautiful gift. I bet your father loved it. Happy Birthday to him!!!

    x

    ReplyDelete
  2. Guess, who is the best looking!!!!!
    do we take a que from the last blog on age,
    you, beautiful,do come out to be the winner

    ReplyDelete
  3. Fantastisk bild, underbart omtänksam gåva.

    ReplyDelete
  4. Önskar din pappa ett stort grattis och vilken vacker bild på alldeles underbart vackra kvinnor , förstår att han blev glad!!
    Ta hand om dig och ring när du hinner saknar ju dig ;)
    Kramizar

    ReplyDelete
  5. WOW, vilket foto! Shit vad fint, ryser i hela kroppen när jag tittar på det. Förstår att din pappa blev jätteglad. KRAM

    ReplyDelete
  6. Great photo! you're mother is stunning!
    x

    ReplyDelete
  7. Vilken fin tanke och framförallt vilket fint foto!!!

    Kram från Erika

    ReplyDelete
  8. Din syster är så jäkla snygg!

    ReplyDelete
  9. Nu hänger den på väggen och det första jag ser när jag kliver in i lägenheten är mina tre flickor...kan det bli bättre...Glad pappa

    ReplyDelete
  10. din mamma är väldigt lik elles redaktör hermine:)

    ReplyDelete
  11. Fantastiskt present! Lyckligt lottad pappa, de må jag då säga. Så härligt att ni har så fin kontakt!

    C

    ReplyDelete
  12. Väldigt fin bild! jag vet att du skrev en gång att din syster hade en blogg. Kan du skriva den igen?

    ReplyDelete