Friday, September 10, 2010

The evening with feathers

Ni kanske tror att mitt enda intresse är att göra folk vackrare och yngre för att det är det jag sysslar med om dagarna? Fel. Förutom fotografering ligger mode mig lika nära hjärtat som kärleken till livet. Det är ett sätt att utrycka mig på, ett sätt att få vara kreativ, andas och skapa med kreationer och plagg som är mer än bara ett plagg.
Ikväll ska jag hem till en ung kvinna som är precis så grym på att klä sig originellt som hon är entrepreneur. Jag är mäkta stolt över allt hon tagit sig för då jag lärde känna henne när hon knappt hade börjat sin karriär. Rebecca är så jäkla häftig att jag knappt vet vad jag ska säga. Och givetvis tänker jag klä mig betydligt mer fashion när det nalkas party med henne. Stor fredagsmiddag och partaj för hela slanten är vad jag tänker besudla denna afton med. Så inom ett par minuter sitter jag i en taxi på väg hem till henne för en redig grogg och sedan säger vi bara ... Salut!

(feathers: Top Shop exclusive, trousers: Rock´n Republic, clutch: Prada and heels: Louboutin)

9 comments:

  1. UNDERBAR jacka Stina :) Så som du själv.

    Hälsning

    Astrid

    ReplyDelete
  2. Vad snygg du är på fotot och vilken snygg outfit du matchat ihop!

    ReplyDelete
  3. Du är så fin! Så där hade jag också velat klä upp mig, men nattarbetet på sjukhuset väntar istället! Hoppas att du hade det roligt igår!

    ReplyDelete
  4. Amazingly looking! Cool, independent and very original................/Janet

    ReplyDelete
  5. Hello Stina. The label WALKING IN THE CITY is great! Love your blog.

    ReplyDelete
  6. Astrid: Visst är den tjusig! Jag älskar den.

    anonym: Walking in the city - is my own favourite label too ... Thanks, Stina

    ReplyDelete
  7. Stina, har det med din migrän att göra att du väljer grogg?
    Kram Jennie

    ReplyDelete
  8. Jennie: Helt korrekt. Jag dricker endast starksprit då jag helt enkelt är allergisk mot druvor.

    ReplyDelete
  9. Just heard Swag In A Bag, it's so catchy. Rebecca looks fab as always, love that woman's style. You must be proud of your friend.

    x

    ReplyDelete